🔸Ahogyan összejöttök // LMBTQ🔸

1.5K 43 8
                                    

Sziasztok babák!🥰

Eljött a június, a pride hónapja és úgy gondoltam, hogy csinálok egy ilyesfajta részt is, azoknak az olvasóimnak, akik az LMBTQ tagjai.

Csodásak vagytok, bátrak és kívánom mindenkinek, hogy találja meg a boldogságot!  💕
Nagyon is támogatlak titeket és a közösséget is. Ez a rész külön nektek szól.🤗

A részben hetero lányok szerepelnek, viszont remélem senkinek nem okoz gondot, hogy ezen rész erejéig lánnyal jönnek össze. 😊



〰️ Mikasa, Nobara, Maki, Lucy 〰️




Mikasa

Mikasaval már hosszú ideje randiztatok, de mind a ketten féltetek megtenni azt a lépést, hogy ténylegesen is kimondjátok, hogy szeretitek a másikat

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Mikasaval már hosszú ideje randiztatok, de mind a ketten féltetek megtenni azt a lépést, hogy ténylegesen is kimondjátok, hogy szeretitek a másikat. A lány melletted mindig önmagad lehettél és elfogadott olyannak, amilyen voltál. Segített neked és vigyázott rád, akárcsak a legféltettebb kincsére. Sokat gondolkodtál már azon, hogy miképp mondhatnád el neki, mit is érzel. Armintól kértél segítséget és Sashatól, így döntötted el, hogy csinálsz egy pikniket, ahol elmondod, hogy szereted.
  Minden jól működött azon a napon. Reggel beszéltél Mikasaval, és emlékeztetted, hogy el ne felejtse a mai randitok. te már ott voltál délben a parkban és mindent el is rendeztél. Egy pokrócra pakoltad a finomságokat, amiket csináltál és vártad a lányt.
Mikasa időben ott volt és amikor odaért, meglepődve állt meg a pokróc előtt.

  - Szia! - pillantottál fel rá, majd végig néztél rajta - Milyen csinos vagy!

  - Köszönöm, te is - mosolygott kedvesen, majd helyet foglalt előtted a pokrócon - Ezt mind te készítetted?

  - Igen! - bólogattál hevesen - Mindet neked igazából.

  - Oh, mivel érdemelem ezt ki? - szeppent meg, miközben kedvesen elmosolyodott.

  - Hát...Igazából ezt egy különleges alkalomnak szántam - kezdted el birizgálni az ujjadat - Szeretnék neked mondani valamit.

  - Mi lenne az? - húzódott közelebb.

  - Már egy ideje többet szeretnék tőled, mint az, hogy randizunk - pillantottál  szemébe félve - Mikasa, én többet érezek irántad, és szeretnék veled lenni. Sz...Szeretlek és azt szeretném, ha a barátnőm lennél! - mondtad ki zavartan.

Mikasa nagyokat pislogott és zavarba jött ő is. Néhány pillanat elteltével aztán megfogta a kezedet és megsimogatta.

  - Én is így érzek és szeretnék a barátnőd lenni! - mondta ki határozottan.

Anime Preferences  |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora