〰️ Hisagi, Muguruma, Urahara, Starkk, Ichigo 〰️
Hisagi (afeleségeakaroklenni❤️)
Hisagival egyik hétvégén elmentetek autózni a városba, majd te felvetetted az ötletet, hogy Hisagi megtaníthatna vezetni egy kicsit.
A város szélére vezetett, ott is egy sima terepre.- Jó, van biztosítás a kocsin, kezdhetjük - nézett körbe barátod.
- Hisagi! Nem fogom összetörni az autót! Csak azt szeretném megtanulni, hogy hogyan indulok el, és ezeket az alapokat.
Hisagi pislogott rád párat, majd körbenézett.
- Jó, a légzsákok a helyükön vannak - szólt komótosan.
Te morcosan néztél rá, ő pedig elkezdte neked magyarázni a dolgokat, és helyet is cseréltetek. Miután elmagyarázott pár dolgot, te lassan beindítottad az autót, és kis idő múlva azt is megmutatta neked, hogy miként indulj el.
Azonban te véletlenül máshogy cselekedtél. Nem szerettél volna ártani az autónak és Hisagit se szeretted volna magadra haragítani, de sajnos sikerült. Ő elmondta, hogy miképp indulj el, azonba kicsit nehezen ment, és a kelleténél gyorsabban engedted vissza a kuplungot, melynek következtében hirtelen elindult az autó, Hisagi pedig még levegőt is elfelejtett venni, és mielőtt segíteni tudott volna, te riadtan léptél a fékre, miután az autó vagy negyvennel elindult hirtelen. Hisagi megfejelte a kesztyűtartót a lendület miatt, te pedig erősen markoltad a kormányt, és a szíved ezerrel vert. Leizzadtál emiatt a mindössze 10 másodperces művelet miatt, és rendesen halálfélelmed volt.- A kurva életbe bele - szólt Hisagi idegesen, majd kicsatolta magát, és kiszállt az autóból, majd becsapta az ajtót.
Kint az ég kezdett már piros és narancssárga színekben pompázni, és a város széli erdő gyönyörű kilátást biztosított nektek.
Hisagi kint belemarkolt sötét tincseibe, majd sietősen a vezető üléshez lépett.- Azonnal szállj ki, és menj az anyósülésre - szólt rád nagyon idegesen, te pedig félve szálltál ki, és mentél a másik oldalra.
Hisagi is beszállt és erősen becsapta maga után a kocsiajtót. Te félve ültél mellette, ugyanis mindig megijesztett, ha ideges volt. Ujjaidat morzsoltad és vártad a lecseszést, ami hamar meg is történt.
- Azt hittem, hogy eltörik az orrom, a kurva életbe is - kezdett bele idegesen, mire a gyomrod megremegett - Komolyan muszáj volt ennyire esztelenül csinálnod? - nézett feléd idegesen - Néha gondolkodhatnál egy kicsit! Ez nem valami játék, amit kedvedre használhatsz, amikor csak akarsz! És ha nekimegyünk az egyik fának? Vagy nem tudsz megállni? Arról nem is beszélve, hogy direkt elpofáztam bazdmeg, hogy ne engedd fel ilyen gyorsan, de csak feleslegesen pofázok úgy látszik - csapott idegesen a kormányra, miközben kinézett az ablakon - Nem értem mi a szarnak mentem bele ebbe a hülye ötletbe, hogy tanítgassalak kicsit. Faszom fog máskor ilyen kérést teljesíteni, amikor egy közveszélyes alak vagy - fejezte be idegesen.
YOU ARE READING
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...