🔸Aranyos pillanatotok🔸

1.5K 61 23
                                    

〰️Sanji, Hakkai, Ushiwaka, Porco〰️


Sanji

Előbb otthon voltál közös lakásotoknak, mint barátod és egyből be is dőltél az ágyba

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Előbb otthon voltál közös lakásotoknak, mint barátod és egyből be is dőltél az ágyba. Fáradt voltál testileg és lelkileg is. Nem történt semmi sem, viszont úgy érezted, hogy lemerültél, akárcsak egy elem. Szükséged volt némi egyedüllétre és úgy érezted, hogy az lenne a legjobb, ha sírnál egy kicsit, ezzel kiadva magadból pár dolgot. Mivel egyedül voltál még otthon, ezért kicsit elpityeredtél, de közben próbáltad annyira kontrolálni magad, hogy Sanji ne arra jöjjön haza, hogy teljesen pirosak a szemeid és zokogsz.
  Egy órával később jött meg a munkából, mint te és szokásos módon még a cipőit se dobta le, rohant hozzád a szobába.

  - [Név]-chan! - rontott be, hatalmas mosollyal az arcán - Hazajöttem, szerelme...[Név]-chan? - dermedt meg egy pillanatra, amikor észrevette, hogy sírsz.

  - Szia - köszöntél halkan és elkezdted a szemedet beletörölni a pólódba.

  - Mi a baj, szerelmem? - sietett hozzád aggodalmasan - Fáj valamid? Valaki bántot téged? Mensizel? 

Lassan megráztad a fejedet és közben a párnára tetted. Élesen szívtad be a levegőt és közben nem mertél Sanjira nézni.

  - [Név]-chan, itt vagyok, mi vagy ki ríkatott meg? - ült le hozzád és azonnal melléd feküdt.

Ránéztél Sanji arcára, aki aggodalmasan fürkészett téged. Kezedet előre vezetted, ő pedig azonnal megfogta a kezed, ajkához emelte, majd adott rá pár puszit. Ezt követően összekulcsolta ujjaitokat és kézfejedet kezdte el simogatni.

  - Ki bántott téged? Nem bocsájtom meg neki, csak mondd ki a nevét! - szólalt fel szigorúan - És ne sírj, mert itt vagyok veled. Megvédelek és jobb kedvre derítelek. Szerelemem - suttogta érzelmes hangon - Mondd el nekem, mi a baj.

  - Csak fáradt vagyok és szerettem volna kicsit kiadni magamból - vallottad be elrepedezett hangon - Nem történt semmi és nem bántott senki sem. Csak ki akartam adni magamból. Kérlek egyébként, most ne legyél annyira bepörögve. Csak szeretnék pihenni - szipogtad.

Sanji aprókat pislogott és közelebb hajolva hozzád, adott pár puszit az arcodra és a fejedre is. Ezt követően szorosan magéhoz ölelt, de úgy, hogy érezhesd, mennyit is jelentesz számára. Kezével közben hátadat simogatta és kézfejedet is.

  - Tudod mi erre a legjobb orvosság? - suttogta a füledbe.

  - Micsoda? - kérdezted meg halkan.

  - A kedvenc kajád, tőlem - adott mosolyogva puszit a halántékodra - Főzők neked, te addig maradj itt és pihentesd a lelked.

  - Köszönöm - bújtál hozzá szorosan - Nagyon szeretlek.

Anime Preferences  |Befejezett|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang