▪️Amikor először összevesztek - Fullmetal Alchemist Brotherhood▪️

3.5K 53 18
                                    

〰️ Envy, Greed, Ling, Edward, Alphonse, Mustang 〰️

_____________
Ez egy mindennél csodálatosabb anime.
_____________



Envy (husbandoo)

Envy mellett soha nem volt könnyű neked, és miután összejöttetek, jobban meg is ismerhetted őt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Envy mellett soha nem volt könnyű neked, és miután összejöttetek, jobban meg is ismerhetted őt. A kedves és a tapló természetét is egyaránt. Azonban bármit tett, bármit mondott neked, te képtelen voltál felszólalni ellene, hiszen túlságosan is szeretted őt, így bármit elviseltél neki. Egy bizonyos napig.
  Épp a kettő legjobb barátnőddel voltál aznap, és miután hazaértél, vidáman kezdted el mesélni barátodnak a mai napodat. Ő azonban nem nem úgy reagált rá, ahogy te azt gondoltad.

  - És ezt ki kérdezte? - nézett rád unottan - Érdekel is engem, hogy mit csinálsz azokkal a lányokkal.

Tudtad, hogy Envy nem rendelkezik annyi baráttal, mint te. Sőt. Soha nem mesélt neked a barátairól, ami miatt hamar rájöttél, hogy az a szomorú igazság, hogy neki nincsenek barátai, se olyan ember, akit annak hívhatna. Sokszor láttad a szemében, hogy menyire féltékenyen néz rád, amikor elmondod neki, hogy a barátaiddal találkozol. Nem egyszer felajánlottad neki, hogy menjen veled, de ő hallani se akart erről. Viszont ismerted már őt olyan jól, hogy megmondd, irigy volt rád, amiért neked voltak igaz barátaid. 

  - Akkor nem mesélek többet - halkultál el, majd a kanapé háttámlájának döntötted a hátadat és a tévére fókuszáltál.

Nem vesztetek még össze egyszer sem, viszont úgy érezted, hogyha most tovább provokál téged, megfog törni a jég.

  - Egyáltalán miért vannak neked ennyien a barátaid? Mit látnak benned? Biztos csak kihasználnak téged, [Név]. Vagy csak  nem látják, a rossz tulajdonságaidat. Bár nem értem, hogy miképp lehet valaki ennyire kedves másokkal és miért szeretik ennyien. Biztos benyalsz nekik, vagy valami hasonló. Fizetsz nekik, vagy mi? - kérdezte mérhetetlen nagy undoksággal.

  - Fejezd be az irigykedést és ne beszélj így rólam - szóltál egyből.

  - Akkor se értem mit esznek rajtad. Én is jó vagyok, akkor hozzám miért nem jönnek oda?

  - Mert utálatos vagy és gonosz! - mondtad barátod szemébe az igazságot.

  - Pasi barátaid is vannak? - terelte el a témát - Bár, hogy ne lennének, hisz téged ki ne szeretne, ember. 

  - Ha azt akarod, hogy az egyetlen ember is, ezen a világon, aki melletted áll és szeret téged, eltűnjön az életedből, akkor jó úton haladsz, Envy - néztél rá mérgesen.

  - Ez az igazság, [Név]. Lószart se csinálsz, és az emberek mennek hozzád, mintha valami mágnes lennél. Én hiába vagyok normális, le se szarnak. Miért van ez? - vont kérdőre téged.

Anime Preferences  |Befejezett|Where stories live. Discover now