Kilenc rész van vissza a könyvecskéből🤗
〰️Haiji, Kakeru, Yukihiko〰️
Haiji
Haijinak gyógytornára kellett járnia a térde miatt, így te elkísérted őt. Egyrészt szerettél volna ott lenni vele ilyenkor is és lelkileg támogatni, másrészt ő nem szeretett volna elmenni nélküled. A gyógytornán nem egyedül volt soha, voltak mások is, viszont soha nem foglalkoztak egymással. Mindenki csinálta a maga feladatát, a saját orvosával. Te bent ültél a gyógyteremben és figyelmesen nézted, ahogy Haiji az gyógytornásszal tornázik. Láttad rajta sok mozdulatnál, hogy fáj, amit csinál és legszívesebben odarohantál volna, majd minden terhet levettél volna róla. Pokoli nehéz volt, hogy nem tudtál semmit tenni, csak lelkileg támogatni őt. Egy idő után inkább elfordítottad tekinteted róla, ugyanis úgy érezted, hogyha tovább nézed őt, el fogod magad sírni. Ez az állapot fel is tűnt valakinek, akivel még nem találkoztál. Az illető megállt előtted, majd leguggolt hozzád.
- Minden rendben? - kérdezte meg mély hangján.
Te kicsit megijedtél, hogy valaki hirtelen ott termedt előtted, de azonnal a szemeibe is néztél. Egy fiatalabb srác volt, akin látszott, hogy sportoló.
- Persze - vágtad rá egyből.
- Csak mert úgy nézel ki, mint aki mindjárt pityereg. Nyomja valami a szíved?
- Jól vagyok, köszönöm - nyomatékosítottad a fiút.
- Naa, látom, hogy van valami. Én szívesen meghallgatlak - tette a kezét a térdedre.
- Hé! - szóltál rá azonnal és fel is álltál. Ő szintén felállt, majd lenézett rád értetlenül - Ne érj csak úgy hozzám!
- Csak segíteni szeretnék ennek az aranyos lánynak - nézett le rád értetlenül.
- Ennek az aranyos lánynak itt áll a barátja mögötted - kiabált oda nektek Haiji, aki pár méterre volt a srác mögött.
- Jaaa, hogy műtétes gyerekhez tartozol - válaszolt unottan a srác, majd ott is hagyott téged.
- Csinált valamit? - lépkedett Haiji gyorsan hozzád és közben aggódva vizslatta az arcod.
- Csak hozzáért a térdemhez.
- Gyere nyugodtan oda mellénk. Nem zavarsz és akkor biztonságban is leszel - fogta meg a kezedet aggódva.
- Te jól vagy? - kérdezted meg tőle.
- Persze. Miért kérdezed? - pislogott, viszont azonnal leesett neki, hogy miért is kérdezed ezt - Jobban leszek, hidd el. Plusz itt a csodálatos barátnőm, aki mellett a gyógyulás is gyorsabb! - puszilta meg a homlokod.
VOUS LISEZ
Anime Preferences |Befejezett|
Roman d'amour◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...