▪️Amikor törődnek veled▪️

4K 131 12
                                    

〰️ Okita, Dazai, Todoroki 〰️


Okita

Egy nagyon fárasztó napod után értél haza, és nagy meglepetésedre Okita nálad tartózkodott

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egy nagyon fárasztó napod után értél haza, és nagy meglepetésedre Okita nálad tartózkodott. Amikor megláttad őt a kanapén heverészni, csak köszöntél neki, és már le is ültél a kanapé másik végébe, és unottan nézted a tévét. Okita furcsállta ezt, és szóvá is tette.

  - Máskor rámugrasz - jegyezte meg meglepve.

  - Fáradt vagyok.... - szóltál nyűgösen - Egésznap ide-oda rohangáltam a munkahelyemen és még az újoncot is nekem kellett betanítani. Elfáradtam. Nagyon - szóltál halkan.

  - Gyere ide - szólt kedvesen, és feléd tartotta a kezét.

Te fáradtan fogtad meg, míg ő óvatosan magára húzott, te pedig a fejedet a mellkasára tetted, és elfeküdtél barátod testén.
  Okita teljesen más volt, amikor veled volt. Olyan közvetlen volt veled, akárcsak a nővérével. Előtted képes volt annyira lebontani a falait, mint előtte, éppen ezért veled is rettentően kedves volt, és törődő.
Barátod magához ölelt az egyik kezével, míg a másikkal a hajadat cirógatta.

  - Hoztam kaját, majd később megesszük? - kérdezte, miközben hajadba puszilt.

  - Aha. Viszont szerintem befogok aludni lassan - közölted vele álomittas hangon.

  - Aludj, én itt leszek - bújt hozzád, majd nyakadba is adott egy puszit - Ha bármire szükséged van szól. Rendben?

  - Köszönöm, Okita - bújtál hozzá barátodhoz, miközben a mellkasod megtelt melegséggel.

Okita csak magához szorított, te pedig hamar elaludtál meleg ölelésében.

Dazai

Éppen a piros napjaidon voltál, és megmondtad Dazainak, hogy jelenleg nem szeretnéd a nyávogását hallani

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Éppen a piros napjaidon voltál, és megmondtad Dazainak, hogy jelenleg nem szeretnéd a nyávogását hallani. Dazai pedig megértette, és helyette babusgatni kezdett téged.
  Csinált neked teát, elment gyógyszerért, hozott csokoládét, és engedte, hogy úgy feküdj rajta, ahogy akarsz. Dazaira feküdtél, és az arcodat a nyakába fúrtad, míg ő a hátadat simogatta.

  - Hogy érzed magad, kincsem? - suttogta a füledbe.

  - Fáj és görcsöl a hasam - szóltál, szinte már síró hangon.

  - Várj picit akkor - szólt Dazai kedvesen, majd óvatosan letolt magáról, és a hátadra fordított, majd melléd feküdt.

Dazai feljebb húzta a pólódat és az ujjaival cirógatni kezdte a hasadat, miközben az arcodra adott puszikat és sikeresen meg is tudott téged csókolni, amivel picit el is terelte a figyelmedet a rossz érzésről.

  - Szeretnél még puszit? - kérdezte mosolyogva.

  - Szeretnék - szóltál halkabban.

Dazai belepte az arcodat édes puszikkal, a hasadat pedig tovább simogatta és cirógatta, mellyel nagyon is sokat tudott neked segíteni.

Todoroki

Lányfocira jártál, és a legutóbbi edzésen szereztél pár sebet is, mivel a kinti bitumenes pálya nem kímélt téged

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lányfocira jártál, és a legutóbbi edzésen szereztél pár sebet is, mivel a kinti bitumenes pálya nem kímélt téged. A lábadat felhorzsoltad, a kezeden lejött kissé a bőr, a combodat beütötted, melynek következtében egy hatalmas lila folt lett rajta.
Fáradtan és izzadtan, át sem öltözve, edzőcuccban mentél át barátodhoz, mivel megbeszéltétek, hogy a mai napon átmész hozzá edzés után. Todoroki amikor ajtót nyitott neked, eléggé megszeppent azon, hogy mennyire koszos vagy és az újonnan szerzett sérüléseidet is alaposan végignézte.

  - Történt valami? - kérdezte egyből, köszönés helyett.

  - Edzésen kicsit túl sokat estem - magyaráztad, majd egy puszit adtál a szájára.

Todoroki beengedett téged, és amint a nappaliba értetek, ő leültetett téged az kanapéra.

  - Mi az? - néztél rá értetlenül.

  - Csak maradj ülve - nézett rád semlegesen, majd eltűnt pár percre.

Nem értetted, hogy mégis miért csinálja ezt, de aztán amikor visszatért egy dobozzal, melyben tudtad, hogy fertőtlenítő és ragtapasz van, rájöttél.

  - Todoroki, túlélem. Tényleg - néztél fel barátod gyönyörű szemeibe.

Ő nem is figyelt rád, csak leguggolt éled, majd elkezdte lefertőtleníteni a sebeid.

  - Oh... - állt le hirtelen - Vagy előbb elmentél volna fürdeni? Mert elmetsz, ha szeretnél.

  - Nem kell, tökéletesen megvagyok, de azért köszönöm - simogattad meg barátod arcát, majd hálásan néztél rá - Köszönöm, hogy lekezeled a sérülésemet.

  - Bármikor - ajándékozott meg egy mosollyal téged, majd két lábad közé mászott, miközben térdelt, és arcodra pillantott - Máskor...Vigyázol jobban magadra? - kérdezte halkabban.

  - Igen. Ígérem - néztél rá kedvesen.

Ő csak rádmosolygott, és közelebb hajolva hosszan megcsókolt téged.

Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora