〰️ Leonardo, King of Despair, Zapp, Black 〰️
◾◾◾
Úgy szeretem ezt az animét):
◾◾◾
Leonardo (babus)
Leonardoval mindig romantikus filmet néztetek meg, vagy vígjátékot, ha esetleg elmentetek a moziba. Ez most sem volt másképp. Találtatok, közös megegyezés alapján, egy nagyon jó romantikus filmet, ahova hamar meg is vettétek a jegyeiteket, és barátod még azt se engedte, hogy a büfében magadnak vásárolj be. Megvett neked mindent és nem tűrt ellentmondást.
Amikor már leültetek a helyetekre, akkor vontad kérdőre barátodat.- Mikor engeded végre, hogy én fizessek? - néztél rá morcosan.
- Soha? - mosolygott rád édesen.
- Úgy érzem hogy lehúzlak téged - szóltál szomorúan.
- Ne aggódj, ameddig van rá keretem, addig bármikor elhozlak téged ide, szóval emiatt ne félj. Amíg rád költök, addig semmi panaszom nincs ez ellen. Szóval fogad meg azt a kukoricát, és egyél amennyit csak akarsz, mert tiéd! - nézett rád szórakozottan.
- De drága vagy! - néztél rá érzékenyen - Szeretlek, és köszönöm, tényleg! - ölelted magadhoz oldalasan.
- Én is téged - mosolygott kedvesen, majd egy óvatos puszit adott a fejedre, ezt követően összekulcsolta az ujjaitokat és úgy kezdtétek el nézni a filmet.
King of Despair (bby)
Amikor Kinggel voltál moziban, az maga volt a földi pokol. Mindig rátette a lábát az előtte lévő ülésre, kedve szerint helyezkedett, nem érdekelve, hogy mások is vannak ott, és előszeretettel kiabált be a film közbe mindenféle, számára vicces dolgot.
Ez most sem volt másképp. Ő már látta a filmet, mindössze miattad jött el még egyszer rá. Azonban a száját képtelen volt befogni és az egész filmet hangosan lespoilerezte mindenkinek, aki a teremben ült. Persze ez senkinek se tetszett, és mindenki kiabálni kezdett vele, ami addig fajult, míg meg nem fogtad barátod kezét, és ki nem húztad őt a film vége felé. Kint mérgesen néztél rá, ő pedig csak egy pimasz mosoly mellett tette kabátja zsebeibe a kezét.- Most örülsz? - kérdezted mérgesen.
- Úgyis tudjuk, hogy mi lett a vége - vont vállat.
- Szörnyű vagy!
- De éppen ezért szeretsz, nem? - vigyorgott rád, mire te megforgattad a szemedet, és elindultál ki a moziból.
Zapp
Zappal szombat délután elmentetek a moziba, megnézni egy akciófilmet. A jegyet meg is vettétek sikeresen, a gondok viszont a büfénél kezdődtek.
- Az milyen ízesítésű? Ahhoz van kupon? Azt kajak keleti kukoricából csinálják? A kóla tényleg föld ízű? Voltam egy másik moziban is, és ott olyan volt. A narancs az milyen? Most facsarták? A chipseket ma reggel pirították? A nachoshoz milyen szószok vannak? - tette fel a rengeteg kérést barátod a pultos lánynak, te pedig csak a fejedet fogtad.
- Kérünk egy nagy páros menüt - szóltam a lánynak.
- Dehogy kérünk - vágta rá Zapp - Kettőt kérünk. Hát szerinted nekem elég lesz egy? - nézett rád megilletődve, majd kitette a pénztárcáját a pultra - Ezen kívül lesz még egy csomag gumicukor, egy közepes kóla, egy kis kukorica, olyan ropogtatni való, és kettő Twister.
- Rendben, akkor összesen...
- Még nem végeztünk - szakította félbe Zapp a pultost - Asszony, neked mi kell? - nézett le rád hirtelen, te pedig köpni-nyelni nem tudtál, hiszen azt hitted, hogy ezek között neked is rendelt valamit. Hát nagyon tévedtél.
- Egy új kapcsolat - vágtad rá, majd szó nélkül elindultál a terembe, Zapp pedig nem győzött utánad menni a sok kajával, ami a kezében volt.
Azon a napon pedig tényleg megtanulta, hogy miképp ne viselkedjen veled.
Black
Black-el nagy nehezen, de rávettétek magatokat, hogy megnézzetek egy horror filmet a moziban.
Megvettétek a jegyet, vettetek kaját és innivalót is, majd beültetek a terembe.
A film valóban ijesztő volt mind a kettőtöknek és miközben nézted, nem győztél barátodhoz bújni, aki ugyanúgy félt, akárcsak te.- Miért is jöttünk el ide? - kérdezted remegő hangon, miközben elég erősen szorítottad barátod kezét.
- Én nem tudom - nyöszörögte.
- Menjünk el inkább haza mesét nézni? - néztél rá félve.
- Menjünk el inkább haza mesét nézni - nyelt nagyot, és fél perc alatt mindent összeszedtetek és már a mozi területén se voltatok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...