〰️ Taki, Hodaka, Gintoki, Gray 〰️
◾◾◾
Annyira szeretem Takit istenem, valaki hozza el nekem
◾◾◾
Taki
Épp a piros napjaidon voltál, és eléggé szenvedtél, hiszen rettentően fájt a hasad. Taki anélkül ment át hozzád, hogy tudta volna milyen problémával küzdesz. Anyukád felengedte a szobádva, te pedig próbáltál nem sírni a fájdalomtól.
- Kopp-Kopp - kopogott barátod az ajtón, majd ezt követően benyitott hozzád. Egyből meg is látott, ahogy a hasadhoz szorítod a párnád, és fájdalmas arcot vágsz.
Taki egyből hozzád sietett, majd leült melléd az ágyra, és aggódalmasan kérdezett ki, hogy mi is történt pontosan. Közben arcodat cirógatta, te pedig elmondtad neki, hogy mi a helyzet.
- Oh, szóval ez a helyzet - szólt megértően, majd egy puszit adott a fejedre - Csinálok neked valami finomat, aztán összebújunk rendben?
Apró bólintottál, ő pedig újabb puszit adott, ezúttal a szádra.
Ezt követően Taki magadra hagyott, és a konyhátokba sietett. Rövid idő alatt összeütött neked egy egyszerű bögrés süteményt, hiszen tudta, hogy nagyon szereted. Csinált mellé teát is, és a sütemény mellett egy tálcára helyezte őket. Tett mellé neked egy pohár vizet, és gyógyszert is a görcsökre. Amint ezzel megvolt, visszament hozzád, te pedig igyekeztél nem elsírni magad, hogy ennyire gondoskodik rólad. Bevetted a gyógyszert, majd Takiva közösen elfogyasztottátok a süteményt. Ezt követően összebújva aludtatok el, amitől te sokkal jobban érezted magad.Hodaka
Hodakaval immáron harmadik éve ünnepeltétek meg egy párként a Valentin napot, és ő előre szólt neked, hogy meglepetéssel készül számodra, és majd gyere át hozzá délután. Már nagyon izgultál, hiszen el sem tudtad képzelni, hogy barátod milyen meglepetést tartogat számodra.
Délután elkészültél, majd át is mentél hozzá. Az ő ajándéka a táskában lapult. Megvetted neki az új videojátékot, amit már régóta szeretett volna. Tudtad jól, hogy neki annyi ajándék is elég, hogy együtt töltötök egy kis időt, te viszont szeretted volna meglepni őt.
Amikor odaértél hozzá, és beengedett, egy puszival köszöntöttétek a másikat. Hodaka ezt követően befogta a szemedet, majd vezetni kezdett. Amikor elértétek az úticélt, elvette a kezét a szemedről. Meghatódva nézted a kis bunkit, amit csinált, és a csodálatos sütiket, amik a kedvenceid voltak. Egy nagy tálon voltak tálalva, te pedig rettentően boldog voltál. Egyből Hodaka felé fordultál, és hirtelen megcsókoltad őt. A fiú teljesen vörös lett ettől a cselekedetedtől, ám mégis visszacsókolt, hiszen boldog volt, amiért örültél.Gintoki
Ma voltatok együtt 2 éve Gintokival, ő pedig elhatározta, hogy csinál neked némi sütit. Tudta jól, hogy mi a kedvenced, és nagy erő kellett ahhoz, hogy ne inkább parfét csináljon, de voltál annyira fontos neki, hogy uralkodni tudjon magán, és a te kedvecedet készítse el. Egyből befogta Shinpachit és Kagurat dolgozni, mivel jól tudta, hogy egyedül nem fog boldogulni. Végül 3 óra hosszas szenvedés után végre kész lett az ajándékoddal, és át is ment hozzád. Nálad kopogott, te pedig pillanatok alatt ajtót nyitottál neki.
- Boldog évfordulót, baby! - vigyorgott rád, majd veled tartotta a dobozt.
- Emlékeztél? - hatódtál meg, majd elvetted tőle az ajándékot és szorosan megölelted.
Gintoki viszonozta az ölelést, majd kicsit elhúzódott, így neked lehetőséged jutott arra, hogy megcsókold. Barátod belemosolygott a csókba, majd homlokodra adott egy puszit.
- És most zúzzunk befelé, mert már nem bírom ki édesség nélkül! - ragadta meg csuklódat, te pedig csak nevetni tudtál rajta.Gray
Grayel összekaptatok kicsit pár napja. Szóvá tetted, hogy sose kapsz tőle semmit, ő pedig úgy döntött, hogy csinál neked sütit, és bebizonyítja, hogy nem annyira rossz barát, mint azt állítottad róla. Természetesen hiába próbálkozott, folyton elrontotta. Volt amikor odaégette, amikor sót tett bele liszt helyett, vagy esetleg leejtette a tálat. Te időközben gondolkodtál, és rájöttél, hogy Gray mindig is sok szeretetet adott neked, és csak felkaptad rá a vizet, mert neked épp elég az, amit kapsz tőle. A szeretete fontosabb volt, bármelyik tárgynál. Átmentél hozzá, ő pedig úgy nyitott ajtót, hogy tiszta kakaópor és liszt volt.
- Mi a..Mégis mi történt? - lepődtél meg.
- Idióta sütit akartam csinálni neked, hogy lásd jó barát vagyok, de folyamatosan elrontottam és már minden elfogyott - morogta az orra alatt.
Olyan édes volt, ahogy fekete tincsei összevissza álltak a fején, és hogy tiszta maszat volt, hogy megmelengette a szíved.
- Sajnálom, hogy kiakadtam rád - kértél bocsánatot - Nem volt jogos, és hidd el, nagyszerű barát vagy. Különben nem csináltad volna ezt - kulcsoltad össze a kezeteket, majd adtál egy puszit a szájára.
- Kiengesztelsz? - adott halvány mosoly mellett puszit a szádra.
- Ki. De előbb zuhanyozz le - tanácsoltad neki.
- 5 perc - adott gyors puszit, majd elsietett zuhanyozni, te pedig vártad már, hogy visszatérjen.
ESTÁS LEYENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...