Nagyon boldog karácsonyt, babák! Remélem jól telik nektek majd ez a pár nap és boldogok lesztek!🎅🏻🎄💗💗💗💗💗
◾◾◾
〰️Baji, Mikey, Taiju, Takeomi〰️
Baji
Egy kávézóban dolgoztál, mint részmunkaidős diák. Sok fajta ember megfordult a kávézóban. Voltak kedvesek, voltak gonoszabbak és voltak nagyon, de nagyon édesek. Volt egy fiú, aki mindig egy barátjával ment el hozzátok. Kétnaponta jöttek és folyamatosan ugyanazt itták. Pont abban az idő intervallumba mentek szinte mindig, amikor te dolgoztál. Volt, hogy te vetted fel a rendelésüket, ám volt olyan is, hogy te készítetted el, majd adtad át nekik az italokat. Mindig elvitelre kérték, mégis sokszor helyben fogyasztották el őket. Nagyon sokszor megnézted a fekete, hosszú hajú fiút, akinek nagyon kellemes volt a nevetése és a jelenléte is. Sokszor megköszönte külön a kávét és mindig megdicsért téged, amikor te csináltad meg neki. utána kérdeztél a többi munkatársadnál (akik egy idősebb lány és fiú voltak), hogy nekik is megszokta-e köszönni, viszont azt mondták, hogy nem. Talán ez volt az, ami miatt elindult benned valami és habár távolról, de kezdett neked megtetszeni a fiú. Mindig vártad, hogy jöjjön és boldog voltál, ha kiszolgálhattad. A két munkatársad együtt voltak és mivel fiatalabb voltál tőlük, szerettek volna neked kedvezni, ha már fiatal vagy, akkor had legyen esélyed a szerelemre. Ha jött a fekete hajú fiú, akkor mindig szóltak neked és tudtad őt fogadni, vagy készíteni neki kávét. Készíteni jobban szerettél, hiszen olyankor te adhattad át nekik a finom italokat.
Ez ment egy-két hónapig, viszont egyszer se láttad őt lánnyal idejönni, csak a szőke hajú barátjával, vagy más fiú barátaival. Éppen ezért merted azt megkockáztatni, hogy nincs senkije. Nagyon sokáig húztad azt, hogy megmerd kérdezni tőle, hogy esetleg randizna-e veled. Párszor szóba enyeledtetek és nagyon aranyos volt veled. A legjobb barátnőd is egyszer láthatta, amikor meglátogatott téged a kávézóban és azóta folyton hajtogatja, hogy hívd el valahova. Végül sok gondolkodás után, kitaláltad, hogy miképp kérdezd meg őt. Vártad már, hogy jöjjön és meg is beszélted a munkatársaiddal, hogy te készíthesd a kávéjukat.Egyik szerdai délutánon be is esett a fekete hajú, viszont egyedül volt. Úgy láttad, hogy nincs túl jó kedve, így emiatt kicsit féltél megvalósítani a terved, de a többiek bíztattak, hogy tedd meg. Kissé félve készítetted el a kávéját és miután az elvitelre készült pohárba tetted, elvettél egy filcet a helyéről, majd ráírtad a kicsi üzeneted a pohárra, mely nem volt túl hosszú. "Remélem minden rendben van, a látszólagos rosszkedved ellenére. Nagyon szeretnélek téged megismerni, kérlek, randizz velem. Xoxo, a pultos lány, akinek sokszor mosolyt csaltál az arcára. :-)".
Ennyit tartalmazott mindössze a kis üzenet, amit a pohár oldalára írtál. Nagyon féltél, amikor kivetted neki. Ő már ott állt a pultnál és direkt úgy adtad neki a poharat, hogy most ne lássa az üzeneted.
YOU ARE READING
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...