Gönlün var mı bende sarmaşık?
Yol mu karmaşık? Her neyse...
Alıştık belki,aşk bu sırnaşık,
'Öldür' dersin,ölmez de...(Mabel Matiz)
Bölüm Şarkıları,
Mabel Matiz - sarmaşık
Duncan Laurence - arcadeAslında ikinci fragman sonrası yazıp atacaktım ama bugünkü selfie sonrası yazmadan duramadım. Aşık oldum resmen,bebeklerim.
Ve o müthiş fotoğrafı bırakıyorum sizlere 🖤 Medya.**
İki gündür düşünüyordu,düşünüyordu da işin içinden bir türlü çıkamıyordu. Sinirleri bozulmuştu. Kıskanmıştı evet,hem de buna hakkı olmadığını bile bile. Genç kızın tavırları da ona hayal kırıklığı yaşatmıştı,oysa en büyük hayal kırıklığı yaptıkları değil miydi?Ofladı,içi sıkılmıştı. Çalan telefonla doğruldu,belki kafasındaki düşünceler susardı. Harika arıyordu,gözlerini devirip telefonu açtı.
"Ne var?" diye bıkkınca konuştu.
"Ay yine pek bir havandasın Berk."
"Hayır,hiç havamda değilim. Ne olduğunu söyleyecek misin artık?"
"Sahile iniyoruz bizimkilerle,sen de gel diyecektim. Kafan dağılır hem."
Önce duraksadı ama sonrasında iyi bir fikir gibi geldi. "Tamam gelirim. Nerede buluşalım?"
"Sahil başına gel sen,biz de yeni çıkıyoruz zaten. Ancak varmış oluruz."
"Tamamdır."
Üstünü kısaca inceledi, uygundu. Ceketini cüzdanını ve telefonunu alıp çıktı.
🌸
Oğulcan ağzındaki çekirdeği tükürürken parça uçup Barış'ın tişörtüne takılmıştı. Genç adam arkadaşına doğru ters bir bakış attığında Aybike kıkırdadı.
"Pardon brother'ım ya."
"Oğlum sahil burası sahil. Evde atmıyorsun,orada süpürülüyor zaten. Azıcık insan ol lan!"
"Tamam ne abarttın ya. It was obsessed with me."
"Ne diyorsun ya?" diye söylendi Aybike.
"Çeviriden bakıp bana artistlik yapıyor salak. Bu da bana takmış diyor." dediğinde genç kız gözlerini devirdi. Oğulcan elindeki telefonu saklayıp kınayan bir bakış attı.
"Rezil etmeyi çok mu seviyorsun sen ya?"
Barış dayanamayıp gülerken çekirdekleri poşete doldurdu.
"Ya kalk bi su al bize. Yemin ederim dudaklarım şişti."
"Aynen hastalık gibi ya," dedi Aybike avuç içindeki çekirdekleri poşete geri koyarak. Oğulcan kalkarken bir grup oraya gelip oturdu,hemen arkalarından Mazlum,Kadir,Asiye ve Ömer gelmişti.
"Selam."
"Hoş geldiniz."
Hepsi Barış ve Aybike ile selamlaşırken Barış'ın gözleri arkadaki gruba kaydı ve sıkkın bir nefes verdi. Koluna dokunan elle Aybike'ye döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...