Kıskançlık -2-

1.8K 88 115
                                    

Belki benden bıktınız ama üzgünüm kurtuluşunuz yok gibi görünüyor ehehehehe. Önceki kıskançlıkta Burak Yörük konuk oyuncumuzdu. Aslında bambaşka birini koyacaktım ama Atakan diziye girecek gibi hissediyorum ve kıskançlık sahneleri umarım olur. Bu da benim düşüncem,Berk Aybike'nin kuzeni olduğunu bilmeseydi ne olurdu? Ayrıca şunu da belirtmek isterim, kıskançlık adı altında toksik ilişkilere tahammül edemiyorum, sağlıklı kıskançlıktan yanayım. Öncekinde bile toksik yazdığımı düşünüyorum,yok ağzını burnunu kırdı da,kıza bağırıp çağırarak hesap sordu da,sevmek böyle bir şey değil bebeklerim. Ayrıca sanırım çoğunuz benden küçük yaştasınız, bazılarınız yazıyor diye,lütfen beni yanlış anlamayın,kimsenin yazım tarzına karışma hakkım yok. Size saygı duyuyorum. Ama sizden küçük insanların okuyacağını göz önünde bulundurun,ileride böyle ilişkilere normal bakmasınlar. Çünkü cinselliğin anormal, şiddetin normal göründüğü bir toplumdayız maalesef. Oysa tam tersi. Yeterince duyar kastığıma göre bölüme geçebilirsiniz fklfjdlsfuwpw.

Gelecek kurgular sırasıyla,

* Yüzleşme vol 2 (benim için özel bir kurgu)

* Alternatif Sezon Finali vol 2

* Gerçeklerin Kıyameti (bu kurgu da benim için çok özel)

Bölüm Şarkıları,

Yalın - olmasa da olur
İkilem - bir sebebi var
Yüzyüzeyken Konuşuruz - dinle beni bi

**
Aybike yanına birinin oturduğunu hissetmesiyle kafasını önündeki defterden kaldırmıştı. Sürekli aşina olduğu yüzü görmesiyle gözlerini devirip önüne döndü.

"Sana da selam tatlım."

Kalemini deftere vurup ofladı Berk'in imalı sesiyle,şu anda hiç çekemez durumdaydı doğrusu.

"Merhaba ve güle güle," dedi alaycı bir tavırla ve ayağa kalktı. Berk ondan beklenenin aksine, -daha doğrusu Aybike'nin beklediğinin aksine- nazik bir şekilde bileğini tuttuğunda hızlanan kalbini yok sayarak düz bir ifadeyle ona bakmıştı.

"Ne var Berk?"

"İyi misin sen?"

Bileğini sertçe çekti ve durdu.

"Sana ne bundan?"

Berk onun bu tavırlarına alışık olduğu için elini çenesine koyarak kendisinin bile farkında olmadığı hayran bakışlarla genç kızı inceliyordu. Son durağı az önce tuttuğu zarif bilek olmuştu,üstünde ip bir bileklik vardı,siyah,beyaz ve mavi iplerle örülmüş,üzerine kırmızı bir iplikle 'S' harfi işlenmişti. El yapımı olduğunu tahmin ediyordu Berk. Kızın sorgular gibi ona baktığını gördüğünde şirince gülümsedi ama bunun diğer kızların aksine Aybike'ye şirin gelmediği kesindi.

"Bilekliğin güzelmiş."

"Benim için değerli birinin hediyesi." dedi düz tavrını bozmadan. Yengesi onu çok severdi,hatta ona sevgiyle yaklaşan herkes için emek vermeyi severdi. Kuzeni de rica ettiğinde aralarında hiç bir kan bağı olmamasına rağmen onun için örmüş ve baş harfini eklemişti. Birkaç kere Melisa'nın bileğinde de görmüştü gerçi. Yengesinin yumuşak kalpliliği. Kuzeninin bilekliğini daha çok beğenince yalvar yakar ondan almıştı.

"Off Sarp! Seninki daha güzel olmuş,bana versen ne olur?"

"Kızım sende de var aynısından,rahat bıraksan beni?"

La Douleur ExquiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin