Selaaam! Bölümü öyle çok beğenmeyen ama AyBer sahnesine düşenlere selam olsun. 👋 Ben de aklımda hayal ettiğim kurguyu ve sezon finalini yazayım dedim. 2 tane sezon finali kurgum olacak,neden derseniz bu okuyacağınız kurgu bölümden alınan sahnelere ekleme yapılarak yazılacak. Diğer kurgu ise Tolga&Berk sahnesi haricinde tamamen benim hayalimi yansıtacak. Part 2 de çok yakında geliyoooor! Umarım seversiniz ve sizi hayal kırıklığına uğratmam. Sizi çok seviyorum. 🧚♀️
**
Bölüm Şarkıları,Alpay Göltekin - son (fon müziği)
Toygar Işıklı - ben kötü biri değilim
Emir Can İğrek - sapa
Kolpa - son nefesim- Keyifli Okumalar! -
2 Saat Önce,Tiyatro Salonu,Prova
Berk yine meşhur gözlüklerini takmış,bıkkın bir tavırla ikiliye bakıyordu.
"Baştan alalım. İnşallah bu sefer mahvetmezsiniz Doruk."
Şirin olduğunu düşündüğü bir mimikle ona baktı genç adam.
"Niye ya? Bazen doğaçlama gitmek iyidir."
"Ona tamam ama siz onu da beceremiyorsunuz ki! Bilseydim seni de kütük yapardım." derken kütük kelimesine baskı yaparak söylemişti,kuliste giyinen Oğulcan ise sinirle üstünü düzeltiyordu. Aybike giydiği bordo elbiseyi düzeltme bahanesiyle gülmemeye çalıştı ama çok başarılı olamamıştı.
"Gülme sister'im,içeri girer dalarım o yetenek körüne."
Aybike ellerini havaya teslim olur gibi kaldırdı. "Tamam tamam,bir şey demedim."
O esnada Berk hala Doruk'la atışıyordu.
"Oyunu ben yazıyorum,farkında mısın?"
"Ben de ekleme yapıyorum,ne var bunda?"
"Sen bu işlere girişme kanka,beceremiyorsun."
"Hadi oradan."
Talya ve Süsen gülerek onları izlerken,Ömer de tebessüm etmişti. İkisi de birbirine bakarken gülüşleri anlık soldu,hala araları düzelmiş sayılmazdı ama az önce eskisi gibi atışmış,bu günleri ne kadar özlediklerini fark etmişlerdi. Birbirlerine hem kızmış hem de kırılmışlardı. Çünkü Doruk içindeki her şeyi dışarı dökerken,kendi kırıp döktüklerini fark etmiyordu,Berk ise kendi içinde binlerce savaş verirken dışarıdan hep alaycı görünüyordu. İlk gözlerini çeken Berk olmuştu.
"Ben kafamı toplamaya gidiyorum."
"Yine mi müzik dinleyerek yapacaksın?" dedi Doruk neşeyle.
"Evet,bir sorun mu var?" dese de gözleri parlıyordu.
"Yooo,keyfine bak sen."
Berk elini cebine atarak arkasını döndü ve o an Aybike'yle göz göze gelmişti. Eli cebinde,öylece kalakaldı. O kadar güzel olmuştu ki... Baştan aşağı onu inceledi,bordo elbisesi,kıvırcık saçları,hafiften saçlarının önüne taktığı taç... sertçe yutkundu,Aybike'nin gözleri parlıyordu. Bakışları kıza kilitlenmişken alaycı bir ses duydu.
"Berk'cim ne yapacağını mı unuttun?"
O an silkelenip kendine geldi ve Talya'nın dalga geçen yüzüne baktı ters ters. Geçen gün kantinde bir şey istemeyip dakikalarca Mazlum'u izleyen genç kızla dalga geçmişti eh bunun da elbet bir intikamı olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...