Ben kafamda yazdığım hikayenin kahramanıydım,sense hayatın acı yüzü gibiydin. İkimiz bu masalın doğru insanlarıydık ama körü körüne yanlış zamandaydık.
(Kendi Eserim)
Bölüm Şarkıları,
Ebru Gündeş - ölümsüz aşklar
Çağan Şengül - küçüğüm
Toygar Işıklı - korkuyorum
Cem Adrian - ben seni çok sevdim (son sahne)** Olaylar yine uzayacağından 3 parta ayırmaya karar verdim,gelecek partta Berk'in neler yaptığını ve Aybike'nin başına neler geldiğini okuyacağız. Ya da gelip gelmemesine son sahneden sonra siz karar verin,isterseniz orada bırakırım,istersiniz devamını yazarım. Sizi seviyoruuuum! Kocaman öpücükleeeer! Keyifli Okumalar!
FLASBACK
Aybike nihayet bulduğu kamera görüntülerinin bulunduğu flash bellekle o gece takside bulduğu belleği yan yana koymuştu. Kendine bir söz vermişti,Kadir için, Ömer için. Diğerleri bilmese bile,hepsi için. Susmuştu çünkü gerçekleri öğrendikten sonra neşeyle bunu halledeceğini,Kadir abisini bir çırpıda çıkaracağını düşünüyordu,yeter ki elinde bir kanıt olsundu. Sokak kameralarını almak zor olmuştu ama çenesiyle adamı illallah ettirip almıştı o görüntüleri.
Önce takside bulduğu belleği taktı bilgisayara,evde kimsenin olmaması da işine gelmişti doğrusu. Görüntüler açıldığında heyecanla incelemeye başladı ama videoda Akif beyle amcasını kavga ederken gördüğünde kaşları çatıldı. Videoyu anlık durdurup parmaklarını amcasının yüzünde gezdirdi,amcası onu çok severdi. O da amcasını. Hayattayken Asiye'nin ne kadar neşeli olduğunu düşündü bir an, gözleri doldu tekrardan.
'En çok hangimizi seviyorsun amca?' demişti şımarık bir tavırla.
'İkinizi de çok seviyorum kıvırcık prenseslerim. İkiniz de kızımsınız.'
Arkadan ikisine aynı anda sarıldığında Aybike gülümsedi,Asiye ise muziplik yaparak konuşmuştu.
'Ben öz kızıyım ama.'
'Asiye!'
'Ne?' demişti gülerek.
Onlar didişirken Veli bey onları tebessümle izledi ve bu manzaranın hiç bozulmaması için dua etti.
Videoyu devam ettirdiğinde Akif beyin yakasına yapışan amcasını gördü önce,ardından ortaya çıkan silahı. Donmuş gibi ekrana bakarken elleri kucağında öylece duruyordu. Tehdit edişini duydu sonra. Kemikleri kırılmışçasına irkilirken Akif bey amcasını aşağı itmişti. O an döküldüğünü hissettiği gözyaşlarının içinde boğulmuş,kucağında birleştirdiği ellerini deli gibi sıkıyordu.
Hastane koridorunda yıkılanlar geldi o an aklına. Yengesinden haber beklerken babasına gelen telefon,babasının ağlayışı,Kadir'in inanmayışı, sorgulayarak babasını sarsması, Ömer'in Orhan beyle birlikte yere çökmesi... Annesine doğru koşan Asiye,hepsiyle birlikte yengesinin ölümünü izleyen kendisi.
Ayrı yerlerde,iki insan ölmüştü o gece. Amcası ve yengesi. Bunun ağırlığı kimdeydi şimdi? Videoyu başa alıp amcasının yüzüne dokundu yine.
"Amca ben ne yapacağım?" diye fısıldadı duymayacaktı, biliyordu ama bu olanlara çare de bulamıyordu. Titreyen elleriyle ikinci flash belleği taktı ve sakin kalabilmek adına derin bir nefes verdi. Taksiden inen adamı buldu gözleri önce. Uzak mesafe olsa da,kim olduğu netti. O gece vurulan adamdı o. Yutkunarak izlemeye devam etmişti. Yine Akif bey vardı orada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...