Belki bir sokakta...

2K 99 109
                                    

Sürpriz! Güzel bir tiyatro sahnesi yazmak istedim,bölümde yazılan oyun ya da piyes adı her neyse tamamen kendi uydurmamdır. Umarım elime yüzüme bulaştırmamışımdır. Sizi seviyorum!

Bölüm Şarkıları,

Teoman - bana öyle bakma
Sufle - içinde aşk var

**
Filiz hoca kızları köşeye çekip azarlarken,Berk duvara yaslanmış,biraz geriden keyifle bu durumu izliyordu. Talya'nın dalga geçmesi üzerine Süsen bunu ciddiye alıp tiyatro oyununun konusunu gerçekten fakirlik yapmışlardı. Aybike'yle dalga geçtikleri için hoca ikisine düşük puan vermiş,Aybike ise duruma itiraz etmişti. Süsen ve Talya oflayarak giderken,genç kız itirazlarına devam etti.

"Ama hocam,kurunun yanında yaş da yanıyor şimdi. Bu grup ödevi."

"Haklısın Aybike. Sana bir telafi ödevi verebilirim ama diğer arkadaşlarına haksızlık olur. Tiyatro içinse gruplar kuruldu ve oyunlar sergilendi. Ama bir şeyler düşüneceğim."

"Hocam,ben yardımcı olabilirim isterseniz."

Berk şaşkınlıkla sesin sahibine bakarken,Filiz Hoca Doruk'a döndü.

"Beni şaşırtıyorsun Doruk. Derslerine daha çok önem veriyorsun,bu beni mutlu ediyor."

Tebessümü yüzüne yayılırken konuştu.

"Sağ olun hocam. Benim yazdığım bir metin vardı da,bunu çevirebiliriz diye düşündüm. Aybike'yle ve bir arkadaşımızla sergileriz,olmaz mı?"

"Olur tabi ki. Arkadaşına yardımcı olman çok güzel bir şey."

"Peki hocam,herkes belli bir grupta. Daha önce ödevini sergilemiş bir arkadaşımızdan yardım alabilir miyiz?"

"O da kabul ederse,benim için bir sorun yok."

Sırıttı. "O zaman Berk arkadaşımız bize seve seve yardımcı olacaktır."

O ana kadar Doruk'a minnetle bakan Aybike ayağını hafifçe yere vurdu. Daha doğrusu Doruk'un ayağına. Ama genç adam yerinden kıpırdamamıştı bile. Berk de yaslandığı duvardan doğrulmuş,sinirle ona bakıyordu.

"Hayır ya."

Bakışları birbirine öfkeyle çarparken Doruk ikisine de keyifle bakıyordu. Hoca memnuniyetle üçünün ismini yarın için bir kağıda yazıp giderken,nihayet sessizliğini bozmuştu Berk.

"Sen ne yapıyorsun acaba?"

"İntikam Berko. Seversin sen."

"Bana yapılmasını sevmem ama," dedi dişlerinin arasında,oldukça sakin bir öfkeyle.

Kahkaha attı. "O yüzden seni seçtim."

İmkansız aşk adı altında yaptığı tiyatro sahnesiyle hiç beklemediği bir şekilde Asiye bunu mantıklı bulmuş ve tam yaklaşmayı başarmışken bu oyun yüzünden tekrardan uzaklaşmaya başlamıştı. Doruk için bundan iyi bir fırsat olamazdı,o da balıklama atlamıştı elbette.

Aybike ofladı. "Arada kaynayan yine ben oldum. Bunu sana ödetirim Doruk."

"Cafe konusundaki tepkilerini unutmadım," dediğinde genç kız dudaklarını birbirine bastırırken Doruk devam etti.

"Küçük bir intikam gibi düşün,rövanşına karışmam söz."

Güler gibi bir ses çıkarsa da,"İyi tamam." demekle yetindi.

La Douleur ExquiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin