Alternatif Sezon Finali 1/Part 🌑🌑🌑

1.6K 96 154
                                    

Seveceğinizi düşündüğüm bir bölümle geldiiiim! Her şey açığa kavuşacak ve bu son part! Bir alternatif Sezon Finali daha yazacağımı söyledim ama ard arda olsun istemiyorum,o yüzden kurgu önerilerinizi aşağıya alabilirim. 🖤

Medya; Akif hakkındaki yorumum,ne eksik ne fazla lqjksjskajkajzz

Bölüm Şarkıları,

İlk Sahne,-hastane odası-

Toygar Işıklı - ben kötü biri değilim

İkinci sahne,-depo sahnesi-

Marwa Loud - bad boy
Fifty Harmony - that's my girl

Üçüncü sahne,-yangın sahnesi-

Vedat Özkaya&Çağan Şengül - kör kuyular
Mark Eliyahu&Cem Adrian - derinlerde

**
Gözlerini araladığında yavaşça yutkundu genç adam. Eli yavaştan ensesine giderken,bu tanıdık an ona bir şeyler hatırlatmıştı.

Başındaki keskin ağrı,ensesinde hissettiği yapışkan his,dokunduğunda parmaklarına bulaşan kan...

Olanları hatırlamaya çalışırken,kesik kesik anılar üşüşüyordu beyninin içinde. Aybike'nin babasına silahın gerçek olduğunu söylediğini hatırladı hayal meyal. Ya sonra? Sonra ne olmuştu?

'Kardeşim,iyi misin? Ha?'

İyiydi,onu oradan çıkaran Doruk ve Aybike'ydi.

Seninle bir kahve içmeden ölmem...

'Sus gerizekalı! Şu halde bile kahve diyorsun ya,aklın fikrin kahvede!'

Benim aklım da,fikrim de sende...

Yüzüne küçük bir tebessüm yayılırken bunu söylediğine asla pişman değildi. Kapının açıldığını duyduğunda dikkatini oraya çevirdi. Orhan beyi gördüğünde mahcup bir tavırla doğrulmaya çalıştı. Hemen arkasından Ömer,Kadir ve Oğulcan girmişti.

"Rahatsız olma oğlum,dinlen." deyip oturmasına yardım ettiğinde babacan tavırlarına karşın daha da utanmıştı.

"Ben sana teşekkür etmeye geldim."

Kaşları şaşkınlıkla havalanırken ona birkaç saniyelik bir bakış attı.

"Neden?"

"Senin sayende Ömer katil olmaktan kurtuldu,Doruk hayatta. Yaralıydın çocuğum,buna rağmen kendinden önce onları düşündün. Sağ ol." Oğulcan sıkkın bir nefes verirken,Ömer ve Kadir sakince dinliyordu.

Derin bir nefes verdi,daha fazla onu gördüğünde yolunu değiştirmemek için konuşmalıydı.

"Aynı zamanda size kaç kere zarar verdim. Bu yaptığım hiç bir şey değil. Sizi hastanelik ettim,çocuklarınıza,yeğenlerinize zarar verdim. Yüzüme bile bakmamanız lazım." Kadir ağız ucuyla gülmüştü,ilk tanışmalarından şimdiye kadar olanları düşündü. Nasıl da nefret ediyorlardı birbirlerinden. O gün yumruk yumruğa kavga ettiği adama teşekkür etmeye gelmişti,hayat çok garipti. Orhan ise tebessüm etmişti çocuğun söyledikleri üzerine.

Yüzündeki tebessüm Berk'in aşırı yabancı olduğu bir duyguydu. Elini omzuna koyduğunda önce omzuna,sonra da adama baktı. Buram buram şefkat yayılıyordu Orhan beyden.

La Douleur ExquiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin