Sevmek cesaret ister,sevmek korkakların işi değildir. Ben seni sevmekten hiç korkmadım.
(Kendi Eserim)
Bölüm Şarkıları,
Melike Şahin - deli kan
Raviş - güzel kadınBölüm öncesi iyi gelir dedim. 🦋 Beklenen aşk itirafı huzurlarınızda efeniiiim!
Medya; instagram berk.aybike
Bölüm ithafları,
Alinkinnn1
DurhanmKebi3
Alice_Black_Weasley
felsefikek 🌸🖤**
BERK ÖZKAYADüşüncelerim beni yüzme bilmeden bir okyanusun en derin yerinde kalmışım gibi boğuyordu. Ağacın dibine çöküp içkimden bir yudum daha aldım, şu an kimseyi görmek istemiyordum. Uyuşuyor gibi hissediyordum,içtiğim her yudum beni anıların gölgesine kadar götürüp orada tutsak ediyordu.
En güzel şeyler başlamadan bitmez miydi zaten? Belki de ben sevmeyi bilememiştim. Öğrenememiştim de zaten.
Anılarımız tek tek gözümün önüne gelirken burukça gülümsedim. Onunla anılarımız olmadığında bile hayaller kurmuştum. Günlerdir hayalini görüyordum. Ama böyle olmasını hiç istemiyordum. Kendimi affettirmek istiyordum. Sanki bir yangının içine düşmüştüm,yakıyordu,kül ediyordu. Her bir kıvılcım yaralarımı harlıyor,içinde anılarımız yanıyordu. Parçalanıyordum. Başımın döndüğünü hissederken umursamadan biten şişeyi kenara fırlattım ve yeni bir şişe aldım.
AYBİKE EREN
Yine annemin saçma sapan işleriyle uğraşıyordum,bunca derdimin arasında gitmek için ayakkabımı giydiğim yer bana hiç yardımcı olmuyordu. Annemin neye güvendiğini hiç bilmediğim bir şekilde aldığı eşyaların taksidi kapıya dayanınca,Nebahat hanımdan sonra hem Suzan hanımın hem de Berk'lerin evinde çalışmaya başlamıştı. Suzan hanım neyse de,çalışacak başka bir yer bulamamış mıydı gerçekten? Bir de bunların üstüne eşyasını orada unutmuştu ama Oğulcan ve babam bunu bilmediği için beni gönderiyordu. Onlara da söyleyemezdim,asla onaylamazlardı çünkü. Dışarı hızlı adımlarla çıktım.
"Fıstığım,nereye?"
Gülümseyerek Kadir abinin olduğu tarafa döndüm.
"Annem bir eşyasını unutmuştu da,onu almaya gidiyorum abi."
"E ben bırakayım seni?"
Sıçtık.
Gülümsememi hiç bozmadan konuştum.
"Yok ya,senin işin vardı alıkoymayayım seni."
Kafasını salladı.
"Doğru işim var ama senden önemli değil."
"Yok valla yürürüm ben. İşine bak sen."
"İyi bakalım,dikkatli git. Bir şey olursa da beni ara."
"Tamam abi,kolay gelsin sana da."
Saçımı karıştırınca oflayıp geri çekildim, o da gülerek işine geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...