Bela Geliyorum Demez,Gelir.

2K 104 157
                                    

İçinde diziden birçok karakterin olduğu bölüme hoş geldiniz efeniiiim! Umarım siz de seversiniz,azıcık uzun bir bölüm olacak. Bu bölümün ardından,her şeyim -özel- kurgusu geliyoooor!🧡🌸zehraafs
Ha bir de,Ayber yok sanmayın,son sahne der susarım. 🤭

Bölüm Şarkıları,

Esin İris - kötü şeyler
Buray - alaz alaz
Yalın - yaz gülü
Mabel Matiz - aşk yok olmaktır

-- Keyifli Okumalar!

**
Sınıfta herkes kendi halinde takılırken,içeri gözleri parlayan bir Asiye girmişti. Yüzündeki tebessüm Doruk'un dikkatini çekerken,yan dönüp ona baktı.

"Hayırdır,çok mutlusunuz Asiye hanım?" dedi merakla. Kıkırdayarak ona baktı genç kız da.

"Hiç ya,bizimkilere gülüyorum."

Anladığını belirtir gibi kafasını sallarken içeri Ömer girdi. Ayşe şaşkınca kafasına bakıp ayağa kalktı.

"Kafana ne oldu senin?" dedi telaşla. Ömer muzip bir tavırla elini 'otur otur' der gibi salladı.

"Önemli değil ya,kuzenimi sinirlendirdim de. Kafama bir şeyler fırlattı,sıradan yani."

Berk kafasını önüne eğip gülerken,bu konuşmanın ne kadar tanıdık olduğunu düşündü. Doruk'un onu dürtmesiyle gülüşünü yüzünden silip ona döndü.

"Hayırdır Berko? Hoşuna mı gitti?" diye sordu şirin şirin. Mavi gözleri parlıyordu.

"Ne alakası var kanka? Komiğime gitti,güldüm işte." dedi omuz silkerek.

"Anladım." dedi alttan alttan. Berk ona yandan bir bakış attığında dudaklarını birbirine bastırdı. Ayşe de şaşkınca gülerken konuştu.

"Aranızdaki ilişkiye hayranım gerçekten."

"Ben yine ucuz kurtuldum,sıkıntı yok. Oğulcan'ın kafası yarılmamıştır umarım."

Asiye gülerken,Ayşe de kendini gülmemek için tutuyordu. Oğulcan dramatik bir şekilde kafasını tutup sınıfa girerken,Ömer onun tipine bakıp tekrardan gülmüştü.

"Kafam yarıldı kuzen,gerçekten vahşi bu kız. Oh my god yani." Ardından başını Ömer'in omzuna yasladı. Sınıftakiler alttan alttan gülüyordu,çünkü onlara da mantıksız geliyordu bu çılgın dörtlüyü benimsemiş olmak. Aybike sınıfa yüzünden apaçık okunan bir öfkeyle girerken,ikiliye bakıp yapmacık bir şekilde gülümsedi ve çantasını sıraya fırlatır gibi bıraktı. Oğulcan gözlerini kocaman açıp doğruldu.

"Sırada çanta mı var? Ruh hastası mısın kızım sen?"

"Asıl siz ikiniz gerizekalısınız!"

"Ya biz ne bilelim bu kadar sinirleneceğini?"

O anda Asiye de arkasını döndü ve ikisi birlikte,"biliyordunuz!" dedi. Oğulcan eski muzip tavrına geri dönerken sevimlice sırıttı.

"Evet biliyorduk ama sister'imı sinirlendirmek çok keyifli."

"Kafanıza bir şeyler yemek de mi?" Ömer elini 'hadi hadi' dermiş gibi sallarken güldü.

"O bağımlılık yaptı artık. Hem sinirlenince çok tatlı olduğunu söylemiş miydim kıvırcık?"

La Douleur ExquiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin