Sonunda geldiiim! Umarım özlemişsinizdir. Öncelikle bu tarz kurguları başka bir hikayede yayınlamaya karar verdim ama Jamais Vu devam ettiği için burada bitireceğim. Bu tarz dediğim de, sadece beyleri,kişilik analizleri içeren kurgular. Aybike'nin çok olmayışı gibi. Bu hikaye de AyBer için özel olarak kalacak.
Aşağıya seçenekler bırakıyorum,oy çokluğuyla hangisi gelirse bu kurgu bittiğinde onu yazacağım.
* Aşk itirafı (Aybike'den Berk'e)
* AyBer & Asdor
* Ömer & Aybike kuzenliği + Berk olacak (şerefsiz Berk dönemleri, birazcık oynayacak olabilirim)
* Ayrılık sahnesi
* Şengül,Berk, Aybike hikayesi (hafızasını kaybettiği için Berk'i sevmesi)
* Doğum günü -ayber+yetişkin içerik- özel
* Kurgu önerileri *
**
Klik. Açılış."Be-benim bir alakam yok,bu olanlarla, bakın yemin ederim ben bir şey yapmadım!" diye bağırdı Oğulcan korkuyla,bedeni hafifçe titremişti bu esnada. Polis onun bu korkusundan hiç etkilenmemiş gibi,hafif ışık yayılan küçük odada voltalar atmayı bıraktı ve bilmiş bir tavırla çocuğa baktı.
"Bu kadar korkuyorsan,bu işe nasıl giriştin sen?"
Sözde kızlardan korkuyorlardı,'zorba' demesinler diye. Şu an,bu durumda olmaktansa,kızlar onlara bağırıp çağırsın isterdi doğrusu.
"Gi-girişmedim,benim bir alakam yok..." dedi tekrar, başından kekelemesine içinden söverek. Polis memuru çocuğu alayla baştan aşağı süzdü ve ellerini masaya dayayıp Oğulcan'a doğru eğildi,bu esnada oğlan korkudan iyice gerilmiş durumdaydı. Söyledikleriyle bu gerilim iyice artmıştı.
"İlginç. Bu işlerle alakası olmayan birinin,Tolga Barçın'ın kaçırıldığı evde, istisnasız her yerde parmak izi olması? Baygın bulunduğu mahzen de dahil."
Oğulcan içinden her yeri karıştırmış olmasına küfrederek, kafasını kaldırdı.
"Tamam,her şeyi anlatacağım."
Klik. Kamera yönü değişir.
"Babamın evinde parmak izlerimin olmasından daha doğal ne olabilir?" diye konuştu Doruk,oldukça sakindi. Polis de onun gibi sakindi ama çocuğun sakinliği isminin vereceği avantajlardan oluşuyordu,polisinki ise elindeki delillerden,kozlardan.
"Bir genç çocuk, kullanılmayan bir yazlık eve neden gider? Bak çocuk, babanın gücüne güveniyor olabilirsin ama deliller elimde ve seni kimse kurtaramaz inan bana."
Doruk yerinde dikleşti,acaba Oğulcan ya da Ömer konuşmuş olabilir miydi? Sanmıyordu,kızlardan bile saklamışlardı olayı. Parmak izlerinin olayını rahatça kapatabilecekken,bu polis neyden bahsediyordu?
"Nasıl delillerden bahsediyoruz?"
"İntikam almak için güçlü sebebleriniz olmasından," dediğinde rahatladı ve nefesini üfledi. Yine bencilce davranıyordu. Evet,ortada intikam alınacak bir durum vardı ama onun meselesi değildi ki! Deliller yine ona zarar veremezdi,rahatlamak için erken davranıyordu, farkında değildi.
"Evet serbest bırakıldı, belki de bu bir intikam oyunu ama benim alakam yok bununla. Suçlu olduğu apaçık belli ama o da babasının ismiyle serbest kaldı. Bir adam sakat kaldı. Bütün bunların hesabını sormak istemiş olabilirler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Novela Juvenil'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...