- Yetişkin İçerik - Hikaye lise bittikten birkaç yıl sonrası için yazılmıştır,rahatsız olanlar okumadan çıkabilir. 🔥
Önemli not;
Sezon finali kurgumdan yakın bir zaman için vazgeçtim çiçeklerim, çünkü AyBer hikayelerini inceliyor ve okuyorum. Yorumlarda görünür diye açıklama yapmak istedim, Aybike'nin vurulduğu bir bölüm istenmişti, benim de aklımda bunu şu şekilde yapmak vardı. Berk can havliyle silahı tutup Doruk'un önünden çekecek, yanlışlıkla tetiğe basmasıyla Aybike vurulacaktı. Yani onu Berk vurmuş olacaktı. Ama okuduğum hikayelerden birinde Aybike vurulmuştu, özentilik yapmak istemedim doğrusu. Düşünceler benzeyebilir sonuçta. O kurguyu düzenleyip yazarım, belki de askıya alırım bilmiyorum. Ayrıca üst üste dram yazdım zaten,biraz hem eğlenelim hem de farklı bir şey denemek istedim. Daha önce de yetişkin içerik yazmıştım ama kolay kolay yazmıyorum ve umarım seversiniz. Sizi seviyoruuuum,keyifli okumalar!🖤
Bölüm Şarkıları,Feridun Düzağaç - Alev Alev
Sezen Aksu - canımsın sen
Kahraman Deniz - böyle sever**
Bazen yılların yorgunluğu sırtınıza kambur gibi biner,sizi iki büklüm ederdi. Bazı şeyler baştan aşağı değişirdi,bazıları da olduğu yerde durur,sizde kalırdı. Çok şey değişmişti geçen yıllar sonrası,bazı şeyler ise hep aynı kalmıştı.Doruk babasının hayallerine boyun eğmek istememiş,müzik kariyerine sevdiği kızla birlikte yükselmeyi hayal etmişti. Şimdi de adım adım gerçekleştiriyordu o hayalini. Albüm çıkarmak üzerelerdi.
O gün düşünse asla biraraya gelemeyeceğini düşündüğü insanlarla görüşmeye yıllar geçse de devam etmişti Harika. Modayı takip etmeye devam etmiş,kendine yeni bir mağazalar zinciri kurmuştu. Adım adım yükselmişti o da, kreasyonların mimarı ise Talya'ydı. Talya da onunla birlikte çalışmaktan zevk alıyor, çizimlerine büyük bir hevesle devam ediyordu.
Süsen yurt dışında lisans yapıyor,şirkette ceo olmak için çabalıyordu, başarılı da sayılırdı doğrusu.
Kadir liseyi bitirmiş, üniversiteyi zorlanarak da olsa bitirmişti. İnşaat mühendisi olmuştu,babasının hatırasını yaşatabilmek adına,her işçiyi de tek tek kontrol ederek güvenliklerinden emin oluyordu böylece.
Asiye kardeşlerinin desteğiyle müzik kariyerinde hızla ilerliyordu, birbirlerinden hiç ayrılmayan,hatta daha da çoğalan bir aile olmuşlardı şimdi.
Ömer hayal kurduğu tıp fakültesini kazanmıştı,mezun olmak üzereydi. Oğulcan ise oyunculuk eğitimi almış,her şeye rağmen eğlence sektörüne devam etmekte karar kılmıştı.
Ayşe tiyatro oyuncusu olmuştu, Oğulcan'ın en büyük destekçisi kendisiydi. Piyesler yazıyor,oynanan oyunlarını hevesle takip ediyordu.
Melisa pediatri bölümünü bitirmişti, çocukları ilgiyle takip ediyor,onlarla ilgili her detayı çok seviyordu.
Mazlum ise motor sürüşlerine katılıyor,her seferinde sevgilisinin endişesine maruz kalıyordu.
Berk yazar olmuştu, yazdıkları ilgi odağı olunca buna büyük bir hevesle devam etmişti. Siyah gömleğinin kollarını kıvırırken aynadaki aksine tebessüm ederek baktı. Ardından yakalarını düzelterek odadan çıktı. Bugün doğum günüydü, Doruk eğlence düzenleyelim diye tutturmasa kutlayacağı da yoktu aslında. Ama onun bu tavrını fark eden Doruk Aybike'nin de geleceğini söyleyince anında kabul etmiş, Doruk'un imalı sözlerine maruz kalmıştı. Dilek dilemeyi unutma ama temalı konuşmaları da işin tadı tuzu olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...