Dikkat dikkat! Bu hikaye mutsuz sonlu olacaktır. Öncekilerin hatırına affedin artık lwhsksoqkjs. Fragmanı görünce aklıma gelen kurguyla,yazmayı planladığım kurguyu birleştirdim,ikisi de kaybetme korkusu üzerine olacağı için rahatım. Aybike ve Berk sahneleri bu partta ayrı ayrı yazılacak. Sebebini okudukça anlayacaksınız. Umarım siz de seversiniz veee 2 parttan oluşan kurgumuz için duygusal okurlar peçeteleri hazırlasın,ağlamak kadar şaşırmaya da hazır olun.👊 Zaman atlaması olacak bölümde ve atladığımız her şeyi ikinci partta göreceğiz. Kocaman öpücükleeeer!
🌸
Bölüm Şarkıları,Zack Hemsey - the way (enstrümantal)
Sezen Aksu - vazgeçtim
Hüseyin Cebişçi - gidenlerin ardındanBölüm yazısı;
'Sözler bilinir de,kalbine işler mi? Kalbine işleyenler bir gün o kalpten çıkıp gider mi? Kaybedersem,bir Sezen Aksu şarkısında bulur muyum seni? Şunu da unutma,bir Sezen Aksu şarkısında buldum,öyle sevdim ben seni...'
(Kendi Eserim)
**
Bazı duygular zamanın ötesinde yaşanırdı. Mutlu olunca zaman hemen geçsin isterdiniz ama öyle hızlı geçerdi ki,nasıl geçtiğini bile anlayamazdınız,tıpkı bir varmış bir yokmuş diye anlatılan masallar gibi. Eh,her masal da mutlu sonla bitmezdi. Bazı hisler de size zaman durmuş,o anda hapsolacaksınız da,akıl sağlığınızı kaybedecekmiş gibi hissettirirdi. Aybike şu an tam da o durumu yaşıyordu. Bulunduğu zaman dilimine tezat olarak oldukça yavaş bir şekilde nefes almış ve o nefes soluk borusuna tıkanıp onu nefessiz bırakmıştı sanki. Kendine gelmek adına yutkunma ihtiyacı hissetti ama öylece yerde yatan kıza ve güzelim kıvırcık saçlarının altında biriken küçük kan gölüne bakmak ona hiç iyi gelmemişti.Gözleri kapalı,çok kan var.
Bakma,bakma...
Nefes alıyor mu acaba?
Çok kan var...
Öylece durma,bir şey yap,gerizekalı!
Çok kan var...
BİR ŞEYLER YAP!
Kafasının içinde çınlayan son sesle yerinde sendelerken,oradaki onu iten herifi buldu buğulu gözleri. Titreyen ellerini havaya kaldırıp onu sertçe itti. Sonra yüzüne okkalı bir tokat savurdu. Sesi de titriyordu ama gür çıkıyordu.
"Sen ne yaptın gerizekalı herif!"
Hemen ardından kuzeninin başucuna eğildiği için o zengin züppenin sinirle kaşlarını çatarak ona baktığını görmemişti.
"Asiye,ne olur uyan. Ne olur! Yalvarıyorum sana,aç gözlerini..." Gözyaşları Asiye'nin yüzüne damlarken titreyen eliyle telefonunu çıkardı. En son buraya geleceklerini haber vermek için Kadir abisiyle konuşmuştu. Son aranan numara olduğu için hızlıca tuşlayıp kulağına yasladı telefonu. Diğer eliyle de Asiye'nin elini tutuyordu,'ben buradayım' demek ister gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
أدب المراهقين'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...