Beni hafife alma, ezip geçebileceğin kadar derinlerde değilim. Göremeyeceğin kadar yüksekteyim.
(Kendi Eserim)
Bölüm Şarkıları,
Fifty Harmony - that's my girl
Molly Kate Kestner - prom queen
Deeperise&Jabbar - raf (son sahne)Uyarı; son sahnede ileri gidilen yerler olabilir,genelde soft yazıyorum ama yine de uyarımı yapmış olayım. +16 içerik olabilir. 🔥✍️
**
Harika ve Tolga o gecenin intikamını almak ister gibi basit oyunlar planlamıştı ama o basit planları üstüne ekleyerek anlatarak kızı kendilerince rezil edeceklerdi. Bu planlardan Berk'in haberi yoktu tabi ki.Aybike onu izleyen gözlere aldırmadan dolabının kilidini açıp,birkaç adım geriye çekildi ve yana geçerek kapağı açıverdi. Kırmızı boya koridora sıçrarken gözlerini devirdi. Çok klişe. Daha yaratıcı bir şey bulamamışlar mıydı cidden?
"Şans eseri kurtuldun canım ya. Ama daha bitmedi." dedi Harika alayla. "Ayrıca defterlerin için çok üzgünüm." diye de ekledi yapmacık bir tavırla. Aybike gülerek çantasından defterlerini çıkardı.
"Neyse ki ben defterlerimi çalışmak için yanıma almıştım. Ha bu arada, dolaplarınızın kilitleri bozulmuş, alınmasın diye sizin defterleri de kendi dolabıma koymuştum. Ama yazık oldu."
Ona sinirle bakan ikiliye yapmacık bir tavırla gülüp, ellerini iki yana açmıştı hiç bir şeyden haberi olmayan,tamamen masum bir kızmış gibi.
"Defterleriniz için çok üzgünüm."
Sınıfa gitmeden önce kapıyı tekmeleyerek açılmasını sağladı. Sınıfın bakışları ona dönerken, kapının üstündeki su gürültüyle dökülmüştü.
"Ama kendinizi biraz geliştirin ya, olmuyor böyle."
Berk şaşkınlıkla içeri bakarken,kıza bir kez daha hayran olmuştu. Onun arkasından sinirle giren ikiliye anında ifadesini değiştirip o da öfkeyle bakmıştı. Aybike yine onunla hiç ilgilenmeden sırasını ittirerek yerinden çıkardı.
"Bu klişe numaraları bırakın,yemem. Ayrıca bu sıraya da oturmam."
"Oturacağını kim söyledi fıstığım?" diye içeri bir sırayla girmişti Ömer de. Aybike sorgulayan bir tavırla bakınca güldü.
"Biz de kraliçemizden kaptık bir şeyler şimdi."
Gülerek sırasına oturdu genç kız,Ömer de keyifle ikiliye baktı. "Otursanıza."
"Kimbilir ne yaptınız, oturmam ben buraya!" diye çığırdı Harika.
"Yalnız biz klişe takılmayız,sırada bir şey yok ama siz yine de gün içinde tetikte olun." diyerek şüphe tohumlarını da serpiştirivermişti.
"Ha bu arada,ben sıra eski diye değiştirdim,siz bir şey mi yapmıştınız yoksa? Hani kişi kendinden bilir ya işi,ondan sordum." diye tamamladı sevimlice. Doruk bir kahkaha patlatınca, Ömer ona keyifle bakıp göz kırptı. Berk sırasına oturan kızın yanına oturdu. Oğulcan tiyatroda,Asiye provadaydı. Doruk da ikinci dersten sonra ona eşlik edecekti. Aybike Berk'e tersçe baktı, Ömer bir şey demeden defterini çıkardı.
"Biraz konuşabilir miyiz?"
"Hayır,ayrıca seninle oturmak da istemem."
"Tolga'yla oturmayı mı tercih edersin?" dedi onun yerine Harika'nın yanına oturan çocuğu gösterip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...