Eveeet! Farklı ve yeni bir kurguyla karşınızdayım! Klişe aslında ama benim eklediğim ayrıntılarla klişe olmaktan çıkar diye düşünüyorum. Hayal ürünüdür.
Bölüm Şarkıları,
Fifty Harmony - that's my girl
Maneskin - I wanna be your slave**
Aybike etrafını inceleyerek elindeki bira şişesini kafasına dikti. Barda bir sürü çeşit insan vardı. İçip sızanlar, ayaküstü sevişenler, oturduğu yerde kız kesenler,barmenlerle flört edenler ve... Anlaşma yapanlar.El sıkışan ikiliyi gördüğünde memnuniyetle gülümsedi, kulağına değen nefesle iliklerine kadar titredi ama bunu belli etmemeyi başardı.
"Başardın sanma,hala benden geridesin," diyen kızıl saçlı adamla kafasını ona doğru çevirdi.
"Sonuç olarak patronun benden istediği şeyi başardım."
"Hayattaki tek amacın bu mu?"
"Cıks,seni de bitirmek istiyorum."
Kızıl oğlan alayla güldü.
"O biraz zor tatlım ya."
Yanlarına gelen kadınla ikisinin de bakışları ona döndü.
"Berk? Seni burada görmek ne güzel!"
Bu kimdi ya?
"Evet. Uzun zaman oldu," dedi tavırları sabitti. Aybike ise o ara kendi içinde bir kavgaya tutuşmuş durumdaydı.
Uzun zaman mı oldu? Ne kadar uzun? Ne zamandır tanışıyorsunuz? Nereden tanışıyorsunuz? Burayı nereden biliyor? Numaranı da biliyor mu? Ne numarası anasını satayım,duruma odaklansana!
Ne konuştuklarını o arada asla anlayamadığı bir şekilde konuşma bitmiş,kadın da arkasını dönüp gitmişti. Yüzüne en umursamaz maskesini takıp ona bakan adama baktı o da.
"Eee tatlım? Nerede kalmıştık?"
"Git başımdan."
"Hemen pes ettin bakıyorum?"
Küçümseyerek adama baktı.
"Ben pes etmem, sadece amaçlarım doğrultusunda ilerlerken ayak bağı olanlardan hoşlanmam."
Berk öfkelenirken,kızın kolunu tutup kendine çekti. Dirseğini sıkmadan kızı kendine çekerken, tehditkar bir tavırla üzerine eğildi. Kendisinden önce kokusu burnuna dolarken,Aybike gözlerini kapatmamak için uğraştı. Burada neden var olduğunu unutmamalıydı. Berk de bakışlarını kadının öfkeyle bakan gözlerinden dudaklarına indirirken,biraz daha eğildi.
"Hanımefendi,bu adam sizi rahatsız mı ediyor?" Aradığı çıkışı bulmuştu,sesi de tanımıştı,anlaşma sağlanan ortaklardan biriydi. Ayağını Berk'in diz kapağına geçirdiğinde Berk kadının kolunu istemeden bıraktı ve acıyan bacağını tuttu. Aybike umursamadan birasından bir yudum daha alırken, dudağında kalan içkiyi elinin tersiyle silip adama döndü ve sevimlice gülümsedi.
"Öyle bir şey mümkün değil."
Berk sinirle kafasını kaldırırken,adamın hayran bakışları onu daha çok sinir etmişti.
"Hoşunuza gitti bakıyorum?"
Öfkeyle sorduğu soruyla adamın bakışları ona döndü.
"Kusura bakmayın Berk bey, hanımefendinin ikna yeteneği çok yüksek olduğu gibi, büyüleyici de."
"Öyle mi dersiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...