Belki bir sokakta... 🌑🌑

1.8K 95 162
                                    

Bazen adımlarını geri geri atarsın. Her şeyden kaçarsın da,bir tek aşktan kaçamazsın.

(Kendi Eserim)

Bölüm Şarkıları,

Rehber - sorgu
Sena Şener - sendin düşmanım

Bölüm ithafı; yaz yaz diye başımın etini yiyen, delifisekgamze içindir. *şaka amaçlıdır.* ben normalde aklıma gelir gelmez yazarım,o yüzden önceki partta çok eksikler gördüm,kusurum olduysa affola. Bu da biraz hızlı bir bölüm oldu. Umarım seversiniz. 🌸

Keyifli Okumalar!

**
Herkes gitmişti,ikisi yan yana kalmıştı ve ikisi de gitmek için herhangi bir hamle yapmıyordu. Aybike derin bir nefes vererek gözlerini genç adamdan çekti ve kulaklığını çıkarmaya çalışıp arkasını döndü. Berk de onu taklit ederek kulaklığını genç kızın aksine koparır gibi çıkardı. Oluşan sessizlik rahatsız ediciydi,tuhaf bir şekilde bunu bölen Aybike olmuştu.

"Doruk'un böyle yetenekleri olduğunu bilmiyordum."

Yok zaten.

Sessiz kaldı. "Güzel yazmış,tek güne nasıl yetiştirdi o da tuhaf gerçekten."

Sıkkın bir soluğu serbest bıraktı,bu yazıyı birkaç gün önce kendisi yazmıştı ama bunu söyleyemezdi. İki kişinin de aynı yerde gamzesi olması detayı,birinin yıkım birinin kurtarıcı olması boşuna değildi. Doruk da tek günde böyle bir şey yazacak bir adam değildi ama bunu söyleyemezdi,açıklayamazdı işte. Onu geren soru yine genç kızdan gelmişti,hep sussun o konuşsun isterdi ama bu konuda olmazdı.

"Ailenle aran çok mu kötü?" diye sordu son cümlede değişen yüzünü hatırlayıp.  Şimdi de gerilen bedeninden yanlış yaptığını anlayıp bedenini tamamen ona çevirdi. Oturuyordu ama yüzündeki kaslar gerilmiş, yüzü daha da beyazlaşırken üst üste yutkunmuştu. Parmakları saçlarını gelişigüzel karıştırırken mahcup bir ifade takındı.

"Özür dilerim,beni ilgilendirmez," dedi soluk bir ses tonuyla ve neden hala burada olduğunu sorgulayıp gitmeye yeltendi. Bileğini saran parmaklara şaşkınca baktı. "Gitme."

Sanki gitmesini istemiyordu ama giderse de engel olmayacaktı,öyle bir bakıştı bu. Canını acıtmayacak şekilde tutuyordu,genç kız bileğini yavaşça çekerken o da parmaklarını çözdü. Aybike dönüp ilk sahnede olduğu gibi otururken yüzüne bir tebessüm yayıldı.

"Anlatmak istersen dinlerim. Sessiz kalacaksan beklerim." dedi sıradan bir şey yapıyormuş gibi. İlk kez bu kadar normal bir konuşmaları oluyordu,ikisi de sessiz kaldı bunun üzerine. Bir an bunu yazdığı geceye döndü tekrardan.

FLASHBACK

4 Gece Önce,Berk'in evi

Kapıyı açtığında elinde poşetlerle gelen Doruk'la tuhaf bir yüz ifadesi takınmıştı. En son ettikleri kavgadan sonra gelmez sanıyordu. Soğuk bir tavırla poşetleri eline bıraktı.

La Douleur ExquiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin