Kime Göre, Neye Göre? 🌑🌑

544 42 149
                                    

"Ve şunu asla unutma,en çiçekli bitişler en dikenli yollardan geçer."

(Kendi Eserim)

Bölüm Şarkıları,

Maneskin - zitti é buoni
Billie Eilish - bored
Sia - unstoppable (ilk sahne)

Al sana bölüm güzelliğim,ithaf senin için; ayberciii 🖤

Keyifli Okumalar! 🌺

**
Berk akıp giden yolu izlerken polis arabasının durmasıyla komut beklemeden arabadan indi. Karakolun önünde durduğunda levhaları izledi kısa bir süre, ellerindeki kelepçeleri inceledi öylece. Aklına kadınla ilk tanışmaları geldiğinde dudakları kıvrıldı,yakın bir zamanda yeniden tanışacaklarını söylerken şaka yapmıyordu. Yeni başlangıçların zamanıydı ve onlar sadece 3 gün içinde birbirini tanıyacak,Berk karşısında bambaşka bir kadın,Aybike karşısında bambaşka bir adam görecekti.

5 Yıl Önce

Aybike ona karşıdan gizlice işaret çakan Kadir'le saçının bir tutamını arkaya doğru atmıştı. Bu onların işaretleşme şekliydi,mesajı alan genç adam anında gözden kayboldu. Genç kadın derin bir nefes verdi. Kendini kanıtlamak için eline bir şans verilmişti, aralarına sızarak her şeyi ortaya zamanla çıkaracaktı. Ama önüne kendi ekibinin çıkacağını tahmin etmemişti, yine de durumu üstlerine bildirdiğinde tecrübeli olan kişiler onun korkmaması adına bilindik ekibi yollamıştı.

Ömer, Oğulcan, Kadir ve Asiye. Bir yandan güvenilir insanlarla çalıştığı için rahattı, diğer yandan onların zarar görme ihtimallerine karşı oldukça gergindi.

Ara sokağa girdiğinde silahını daha sıkı kavrayarak adımlarını hızlandırdı ve silahın emniyetini kapattı.

"Dur!"

Duyduğu bariton sesle ani bir şekilde arkasını döndü ve ona silah doğrultmuş olan kızıl saçlı adamla yüz yüze geldiğinde,çoktan o da silahını adama doğrultmuştu. Kızın yüzünü ve bedenini saniyelik sürelerle inceleyerek yanına ilerledi hızlı adımlarla. Aybike hala silahını indirmemişti.

"Sen de kimsin?"

"Silahını indir,öyle konuşalım. Patlar falan." dedi Berk, kadının acemi olduğunu ima etmeye çalışarak.

Aybike tek bir saniyede adamın omzunun yanından silahı ateşledi. Kurşunun duvara çarpıp bıraktığı tok sesle dudakları aralandı. Aybike o an silahı indirip konuştu.

"Patlar tabi. Eğer ben istersem."

Berk'in suratında bir tebessüm oluştu,ukalalıkları benziyordu, hepsinden önemlisi kızın enerjisine bayılmıştı. Korkusuz, cüretkar ve dik başlı oluşu hoşuna gitmişti. Nefes nefese yanlarına gelen yaşlı adam ikiliye baktı.

"Tanışmışsınız?"

Tuhaf tuhaf adama baktıklarında, henüz tam olarak tanışmadıklarını anlamıştı.

"Berk benim sağ kolum,yıllardır bizimle tanışıyor." dedi Aybike'ye ithafen. Genç kadın duygu kırıntısı göstermeden adama baktı,üstten bakışları hoşuna gitmemişti.

La Douleur ExquiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin