Alternatif 25. Bölüm Çadır Sahnesi

944 48 134
                                    

Hello! Çadır sahnesi ile alakalı tüm hayallerimiz yıkılınca,ben de bunun alternatifini yazmalıyım diye düşündüm! RecMel kurgusunda baş başa ateş başı sahnesi yazdığım için,bu kurguda hep birlikte yazacak ve bu şekilde hepinizin gönlünü almış oluyorum. Ve aynı zamanda dizi sahnesini düzenlemiş olsam da, karakterler ilişkilerini hayal ettiğim gibi yazılmıştır. Sizi seviyorum!

Sezen Aksu - haydi gel benimle ol
Evdeki Saat - uzunlar V1

**
"Aşırı gerçek dışı bir sahne yaşanıyor şu anda,yani,ne diyeceğimi bilemedim." dedi Aybike sevgilisinin masum suratını incelerken. Berk de herkese tek tek bakarken, Aybike'yi şok eden tepki abisinden gelmişti.

"Gel hadi,gel."

Doruk tebessüm etti. "Harbi mi?"

"Hee. Hem nasıl ateş yakıyormuş görelim." dedi Oğulcan cool görünmeye çalışırken. Ömer de gülerek onların peşinden giderken, Berk'in Aybike'ye attığı bakış kızın içini eritmeye yetmişti. Asiye bilmiş bir tavırla kuzenine bakarken,Aybike gülerek yüzünü çevirdi. Doruk ikisinin sözsüz anlaşmasını izlerken iç çekmişti. Kadir'in öksürmesiyle bakışlarını kızlardan çekti.

"Gençler! Bi kümes kaldı,onu da patlatmayın size zahmet." dedi bu kez diğerlerine bulaşan Kadir.

"Merak etme abi,ben varım burada!" diye bağırdı Ömer de.

"Sorun da bu kuzi,senin olduğun yer ya patlar ya kovulursun. Seni de kendi evinden kovamayacağımıza göre." dedi Oğulcan,Ömer ona ters ters bakarken Berk gülmüştü. Yanan ateşle birlikte hepsi çember oluşturarak oturdu. Aybike ve Berk karşı karşıya oturmuş halde birbirine bakarken, sessizliği bozan Ömer olmuştu.

"Eee burada bu kadar ortam kurduk,bi şarkı söylemeyecek misiniz?"

Asiye tekrar Aybike'ye bakarken,genç kız kuzenini rahatlatmak ister gibi gülümsedi. O anda karşıdan gelen Kadir sosisleri şişlere geçirmişti.

"Söyleyeyim o zaman," dedi Asiye sakin bir tavırla ama Berk onun kuzeninden güç aldığını biliyordu. Aralarındaki arkadaşlığa gülümsedi,o an tekrar göz göze gelmişlerdi. Doruk eğlenceli bir parça çalarken, Asiye başını Aybike'nin omzuna yasladı.

-Sezen Aksu - haydi gel benimle ol-

Hepsi mırıldanarak şarkıya eşlik ederken, Kadir Emel'i kucağına alarak dans etmeye başladı. Diğerleri gülerken,Ömer de Aybike'ye elini uzatmıştı. Aybike naz yapar gibi elini yavaşça uzatınca Berk gülmüştü. Ayağa kalkar kalkmaz tek bir hareketle genç kızı kendi etrafında döndürdü. Aybike kahkaha atarken Berk ona bakarak iç çekmişti. Bu tavrı Oğulcan'ın gözünden kaçmazken tebessüm ederek önüne döndü. Asiye Doruk'a arada kaçamak bakışlar atıyordu,Doruk da başını öne eğip gülerek karşılık veriyordu bu hareketine.

Ömer nihayet Aybike'yi azad ettiğinde Aybike kaçar gibi Berk'in yanına oturdu. Kulağına vuran nefesle az daha yerinden sıçrıyordu ama kendini tutmayı başardı.

"Ortamınıza bayıldım tatlım."

"Bu ortamı görünce arkana bakmadan kaçman gerekmiyor muydu senin?" dedi genç kız oldukça ciddi bir ifadeyle. Berk'in afalladığını görünce kendini tutamadı ve gülmeye başladı.

"Ama aşk olsun tatlım. Kalpten gidiyordum burada." Omuz silkti.

"Daha hiç bir şey yapmadım kızıl şeytan."

"En çok da bu hallerine bayılıyorum."
Kızın utanıp kızaran yüzü karşısında gülen Berk olmuştu bu kez. Yana dönerek bedenini kıza döndürünce dizleri birbirine değmişti. Bu temasla ikisi aynı anda yutkunurken Berk kendini toparlayarak konuşmuştu.

La Douleur ExquiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin