Eveeet! Yine,yeniden ortak bir kurguyla karşınızdayız 🖤 esas fikir sayın ilham kaynağımdan çıktı,Kiriganej-D 🐣 ben de üstüne birkaç fikir ekleyerek başladım! 8. Bölümdeki kulaklık sahnesinin öncesini ve sonrasını kendimize göre yorumlamak istedik ve diziden çok bağımsız bambaşka bir şeyle karşınızdayım! Birazcık şerefsizz Berk ve zekasını pisliğe kullanan beyefendiye geri döneceğim. Umarım seversiniz,keyifli okumalar.
Not; Berk'in başta söyleyeceği şarkı 'Her Neyse - senden sonra' şarkısı. Dinlemenizi öneririm,sever ve bu tarz şarkılar dinlemek isterseniz YouTube arama butonundan "Keşfet FM" arayıp dinleyebilirsiniz. (Reklam da yaptığıma göre bölüme geçebilirsiniz 😅)
Bölüm Şarkıları,
Her Neyse - senden sonra
Yüzyüzeyken Konuşuruz - ne farkeder?**
Parmaklarını kütleten Berk Özkaya, boğazını temizleyerek canlı yayını başlattı. Tanıdık kimseyi görmediği için memnun bir şekilde gülümsedi,zaten herkesten sakladığı,saklamak istediği de bu değil miydi? Sesini kullanıyor, yazdığı besteleri seslendiriyordu ama kimse bundan haberdar değildi. Gerçi,onu ne kadar tanıyorlardı ki? Kutucuğun bildirimlerle dolmasıyla düşüncelerini bir kenara süpürdü ve kapalı olan gözlerini açarak ard arda atılan yorumları inceledi.300 Yorum
Sıradanbiri; abi hadiii! Başlasın şu şarkı!
Benmükemmelim; şunun sesinde ne buluyorsunuz anlamıyorum ki?
Moonlight; her şeye atlamak da yeni moda herhalde,dinlemeye geldik, beğenmiyorsan çık?
SelinSolmaz; aylar sonra başka bir bestesini duyacağız,çok heyecan!
Layézal; sesin notalarla uyumu önemlidir, söyle de biz de dinleyelim.
Layézal; yalnızlığımdan kurtulmam gerek...
Devamını gör...
Son yorumlar ona nefes aldırmıştı sanki,sürekli onu tanıyan,anlayan,içinde yaşayan biriyle konuşuyor gibi hissediyordu. Yavaşça sandalyesini yaklaştırdı ve mikrofona doğru eğildi. Dudaklarını araladı,akıcı sesi dalgalar halinde bilgisayar ekranına yayılırken normalde olduğundan çok farklı,naif bir şekilde söylemeye başladı. Başlamadan önce sesini hafif değiştiren programı açmayı unutmamıştı,sesi kötü değildi ama tanınmasını istemiyordu. Zaten kullandığı program tonuna pek etki etmiyor, söylerken aşırı rahat hissediyordu.
Bir daha güneş açar mı sabahları?
Bir daha hisseder miyim rahatlığı?
Başımda geçmişin güzel günahları,
Sarmıyor senden sonra...Yanlışım doğrular bunu cevaplarım,
Almışım ahını yıkık duvarlarım,
Yanımda suratsız bir kalple yalnızım.
Atmıyor senden sonra...Kabullendim kaderimi senden sonra,
Senden sonra kimse iyi gelmedi bana,
Senden sonra dünya dönmedi bir daha...
Dışarıda mutlu insanlar, bense loş bir odada,
Kabullendim kaderimi senden sonra...Kendi bestelediği minik müziği şarkı sonuna ekleyerek,minik bir şiirle bitirdi şarkıyı.
'Bunun ötesi yok, kapkara bir gecede binlerce yıldız parlıyor gibi ve karanlığa inat gökyüzü biraz daha güzelleşiyordu siyahlığıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...