This reality is not what you think 🌑🌑🌑

681 52 253
                                    

"Neye inanmak istiyorsan ona inan. Ama unutma: Gerçekler ve yalanlar genellikle aynıdır... Gerçek ve kurgu birbirinden çok ince bir çizgiyle ayrılır."

(Sıradaki Sensin,John Katzenbach)

Bölüm Şarkıları,

Her Neyse - sen gidince
Her Neyse - sevinirim dönmezsen

Not;merak edenler için Aybike'nin ve Berk'in hesap fotoğraflarını atıyorum.

GerçekbiradamınRüyalarKızı;


Layézal;

**
Basit,dümdüz,klasik ve çocukça enrikalarla geçmiş hayatı bir günde daha ne kadar karışabilirdi? Bir gün de değil,sadece birkaç dakika! Birisi izni olmadan hesabını almış,üstüne üstlük gizli gizli Aybike'yle fotoğrafını çekmiş ve bile isteye onun hesabında paylaşmıştı! Günlerdir! Günlerdir hiç bir halttan haberi yoktu, birilerinin iş birliği mi yoksa tek bir kişinin sırf onunla ya da Aybike'yle uğraşmak için yaptığı bir şey miydi? Büyük ihtimalle ikincisiydi,bunu söylemek hoşuna gitmiyor olsa da durum onu zerre etkilememiş,her şey hiç bir şeyden haberi olmayan bir kıza yüklenmişti. Hızlıca hesabına giriş yaptı, şifresi hala aynıydı. Yorumları gördüğünde kan beynine sıçramıştı. Hepsi kızı küçümseyen, aşağılayan ve hatta tacize kadar varan şeylerken, Aybike'nin dediği gibi hiç kimse ondan bahsetmemişti. Ve Aybike bunları hak etmiyordu, birilerinin kötülüğü neden en sonunda en masum olana dokunuyordu? Evet, Aybike hakkında zerre bilgisi olmasa da,öyle biri olmadığını kendi ismi kadar iyi biliyordu. Gün gelir o böyle pislik birine dönüşürdü,ki şarkısını duymasa o da dönüşecekti ama Aybike böyle bir durumun içine girmezdi. İlk iş şifresini değiştirdi ve fotoğrafları sildi ama çoktan telefonlara yayılmıştı bile. Peki o bunu neden önemsiyordu? Aybike'nin ona inanması neden bu kadar önemliydi? Aynısını o yapmayacak mıydı zaten? Anlamıyor, kendini çözemiyordu. Sıraya bir yumruk geçirdi,elinin acısını hissetmiyordu. Bilinmezlik dünyanın en kötü şeyiydi. Hele kendini sorgulamak,her şeyden beterdi. İyi veya kötü kendini kabullenmek kolaydı,ben buyum işinize gelirse demek basitti. Ama kendini çözememek ve başkasını suçsuzluğuna inandırmaya çalışmak? Zordu, çok zordu. Fazla inkar da kabullenmekten gelmez miydi? Aybike veya bir başkası,ona nasıl inanacaktı ki?

La Douleur ExquiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin