Bebeklerim! Yazdığım sezon finaliyle alakası yok bu bölümün. Şöyle düşünelim, Doruk boş kümeste bir mektup buldu,Asiye ona bırakmış. AyBer'le alakası ne diyebilirsiniz ama bu ayrıntı önemli. Ayrıca Doruk Oğulcan'la hiç konuşmadı ve gittiklerini tesadüfen öğrendi diye de ekleme yapmış olayım. Seveceğiniz bir bölüm olacağını düşünüyorum. Yüzleşme bölümleri birbirinden bağımsız olacağı için ard arda yazmak istemedim,bu kurgudan sonra kıskançlık okuyacağız,hemen ardından yüzleşme geliyor. Sizi seviyoruuuum, kocaman öpücükleeeer!
Bölüm yazısı;
"Saçlarına her dokunduğunda yanardım, o bilmezdi. Gözlerine her baktığımda içim titrerdi, bilmezdi. Parmak uçlarım ne zaman değse tenine,ona yenilirdim. O bana yenildiğini sanardı,ben onda biterdim. Hiç bilmedi."
(Kendi Eserim)
Bölüm Şarkıları,
Pera - en güzel mevsimim
Tolgahan Tarıoğlu - bu kalp**
Hayatın size neler getireceği konusunda asla net bir fikriniz olamazdı. Asla 'asla' deme derlerdi ama belli bir zaman diliminde kahkahalarla gülen birinden,oldukça mutsuz birine dönüşebilirdiniz. Öyle sinsi işlerdi ki içinize mutsuzluk, mutluluğu tanıyamaz hale gelirdiniz. Sonrası boşluk,hayal kırıklığı,acı,hatta belki gözyaşı.Berk kızlarla dalga geçerek onların sinirini bozarken, bütün bu gülümsemelerin ona koca bir acı olarak döneceğini henüz bilmiyordu.
"Hafta sonu okula gelen bir siz varsınız herhalde tatlım. Beni de peşinizden sürüklediniz."
"Off söylenme Berk! Alt tarafı arabam bozuldu diye beni bıraktın,ne söylendin ya!" diye çıkıştı Talya. Süsen gülerek ikiliyi izliyordu. O da unuttuğu eşyalarını almaya gelse de ikiliyle takılmaya karar vermişti.
"Bu iyiliğimi unutmayacağını umuyorum."
"Unutturacağını hiç sanmıyorum," dedi Talya imayla, Süsen kıkırdadı.
Üçü neşeyle ilerlerken elinde bir kravatla kantinin ilerisindeki koridorda dikilen Ayşe'yi fark etmişlerdi ve halini görünce hepsi şaşırmıştı. Gözleri ağlamaktan kızarmış gibiydi, elindeki kravatı avucuna dolayarak kenara oturdu yenilmişlikle. Haberi ondan alan Doruk ise çaresizlikle okula geliyordu,hatta yetişmek üzereydi. Süsen kızın önünde eğildiğinde Berk ve Talya da çatık kaşlarla durumu kavramaya çalışıyorlardı.
"Hepsi gitmiş..." Mırıldandı, gözlerinden akan damlayı silme gereği duymamıştı.
"Kim gitmiş Ayşe,ne diyorsun? Bu halin ne?"
"Ömer'ler... Okuldan çıkış yapmışlar. Hepsi gitmiş..."
Berk olduğu yerde kalakaldığında duyduklarının gerçekliğini sorguluyor, soruların içinde boğuluyor gibi hissediyordu. Her şey yoluna girmeye başlamışken,bu olan da neydi?
Senin açından her şey yoluna girmeye başlamıştı,ya onun tepetaklak olan hayatı?
Yumruklarını sıkarak olduğu yerde öylece durdu.
"Ne diyorsun sen ya?" diye fısıldadı Talya,oldukça şaşkındı.
"Bana bunu nasıl söylemez ya?" dedi Ayşe. İçi hayal kırıklığıyla doluydu, söyleseydi engel mi olacaktı sanki? Onu anlardı,bilirdi. Okuldan gitmesi ondan gitmesi demek değildi ki? Ama haber bile vermeden gittiğine göre ondan da gitmişti demek ki. Yine de vazgeçmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...