Hiç yokken bile, herkesten daha çoksun. Ve var olduğunu düşünürken bile yoksun.
(İlk cümle alıntı,ikincisi benim eklemem.)
Bölüm Şarkıları,
İkilem - kaybolurum gülüşünde (sahne 1) "ilk sahne için AyBer.russ hesabındaki bir videodan esinlenilmiştir"
Çağan Şengül & Emre Aydın - beni anla (sahne 2)
Redd - nefes bile almadan (sahne 3)**
Sahne 1Berk yemekhanede arkadaşlarıyla normal bir sohbet halindeydi. Talya'ya takılıyor,onun bu hallerine alışan Süsen ise gülüp geçiyordu. Doruk da sakin bir tavırla koltuğa yaslamıştı sırtını. Eren'ler okula o taraftan giriş yaparken bakışlarının odağı yine tek bir kişiyi bulmuştu. Aybike ona bakmasa bile, hayranlıkla onu izlemekten kendini alamıyordu. Genç kızın bakışları saniyelik onu bulduğunda sorgulayıcı bir tavırla onu incelediğini fark etmişti. Hepsi de durmuş oturan gruba kısa bakışlar atıyordu.
"Hayırdır Berk bey, gözlerinizi Aybike'den alamıyorsunuz bakıyorum."
Talya'nın alaycı konuşması sonucu o ana kadar umursamaz bir tavırla telefonuyla oynayan Doruk şaşkınca Berk'e baktı. Süsen de anlayışlı ama 'biliyordum' der gibi bir bakışla bakıyordu. Gerginliğini atmak adına başını yana eğdi ve boynunu hafifçe,işaret parmağıyla kaşıdı. Sonra bakmadan sakin bir tavıra bürünmeye çalışarak konuştu.
"Ne alakası var?"
Talya saçlarını arkaya doğru ittirdi.
"Of! Klasik erkek savunması. Gözlerini alamıyorsun, gözlerini." dedikten sonra dudaklarını yukarı kıvırıp bilmiş bir gülüş takındı. "Aramıza hoşgeldin Berk'cim."
Doruk gülerek arkasına yaslanırken,Berk ona ters bir bakış atmıştı. Ama hak ettiğini de biliyordu. Asiye konusunda az dalga geçmemişti sonuçta. Durup konuşan dörtlüye baktı tekrardan. Aybike Ömer'in dediği bir şeye gülüyordu. Gülüşünü keskin bakışlarla incelerken kızla tekrardan göz göze gelmişti. Tebessümü yüzünden silinmemişti henüz. Hafif tebessümüyle bile yanaklarında çıkan gamzelerine ayrı bir hayrandı. Bakışlarını çekmedi,bu kez genç kız da bakışlarını kaçırmamıştı. Kollarını göğsünde birleştirerek tek ayağını hafiften yere vuruyordu. Kaşlarını kaldırarak genç adama baktı. Ve aylardır her göz göze geldiklerinde yaşanan şeyin tam tersi olmuştu. İlk bakışlarını çeken,kızın bakışları arasında ezilen Berk olmuştu.
Geçiyor gündüz gece bir bir takvimlerden,
Tutamam zamanı, kayar teker teker elimden,
Alıyorsun insanın aklını başından,
Kaybolurum gülüşünde en güzelinden...
Ah, sordum bir bilene, dedi "Yok ki bi' çare"
Öylece kaldım, düştüm yine derde.*
Sahne 2Son ders şaşırtıcı bir şekilde boştu. Oğulcan yine saçma sapan işlerle uğraşıyor,Ömer de test kitabındaki sorularla boğuşuyordu. Asiye desen yine Doruk tarafından esir alınmıştı. Aybike ortalıklarda yoktu. Berk sıkılıp sınıftan çıkmıştı. Geçen onu gördüğü sınıfa doğru ilerledi,öğrenci eksiği olduğundan o sınıf sürekli boş kalıyordu. Geçen de hocadan notları oradan almıştı. Devamını hatırlayınca yüzünde bir sırıtış oluştu. Sınıfın kapısı açıktı yine,Aybike önüne defterlerini almış, öğretmen masasında ders çalışıyordu. Kulaklıklarını takmıştı,kimseyi fark edecek durumda değildi. Kapıya yaslanıp kızı izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Douleur Exquise
Teen Fiction'Her şey değişir ama hiç bir şey yok olmaz.' Aybike ve Berk. Birbirlerinden çok uzak,biri yaptıklarından pişman,diğeri yaşadıklarından acılı. Onu içimde öldüreceğim,birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar. (Şeker Portakalı) Her kurgu 2,3 bö...