I've been thinking too much; help me

1.6K 86 74
                                    

Önemli açıklama,sözümü tutamadım bebeklerim,telefonum suya düştü çünkü ve şu an tamirde. Ne zaman olur onu da bilmiyorum,şu an eşimin telefonundan bölümü atıp kaçacağım. Bilen bilir yorumlara hemen cevap veririm ama bu kez biraz bekleteceğim,sizi ve yazmayı aşırı derecede özlemişim. Berk'in geçmişi ile alakalı olacak bu kurgu ve benim için özel bir yere sahip,umarım siz de en az benim kadar seversiniz. Dizide olur mu bilmiyorum,gerçi Berk'in hayatına dair hiç bir şey bilmiyoruz o da ayrı mesele. Karakterleri yazıp kenara atmış gibiler leoosjsis neyse.

Aklımda 4-5 kurgu daha var ama ne zaman atarım hiç bilmiyorum ve seçenekleri aşağıya bırakıyorum. Oy çokluğuna göre yazacağım.

* Alternatif Yeni Sezon ilk bölüm

* Yüzleşme vol 2 (öncekinden farklı ve yeni sezona göre uyarlanacak.)

* Alternatif Sezon Finali 2

* Kıskançlık vol 2 (diğerinden yine bağımsız)

* Gerçeklerin kıyameti

--
Bölüm Şarkıları,

Sezen Aksu - tutsak
Sezen Aksu - acıtmışım canını sevdikçe

Keyifli Okumalar!

**
-2,5 Ay Önce,Berk Özkaya'nın günlüğünden-

"Siyahın hüküm sürdüğü bir hayatım var benim. Ben o herkesin korktuğu rengin ta kendisinden bile öteyim.

Şimdi sen diyeceksin ki, 'neden simsiyah görüyorsun kendini?' Tam aksine,ben aslında rengarenk biriyim. Sadece bütün renklerimi sevdiklerime sıçratıyorum,bana ise sadece siyah ve mavi kalıyor. Gece siyaha bulanıyorum,sabah maviye uyanıyorum. Gökyüzü gibi net ve berrak görüyorum kendimi. O yüzden kafam karışıyor belki de,geçmişte takılı kalıyorum.

Aslında görmem gereken şimdiki hayatım,kararlarım,kişiliğim ve hayallerim. Sonra küçük bir çocuk çıkıyor karşıma,biraz incelediğimde geçmişteki ben olduğunu anlıyorum.

Şimdiki hayatıma doğru kafamı çeviriyorum,sonra o geçmişteki ben elini uzatıyor,parmağıyla bir anımı gösteriyor.

'Keşke o zaman da böyle olsaydın,böyle düşünseydin! O zaman her şey bambaşka olurdu!' diyor.

Diğer yanım ise,'olmuşla ölmüşe çare yok,yaşandı ve bitti,önüne bak,mutlu ol.' diyor.

La Douleur ExquiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin