السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ...
وحشتوني جدًا يا أحلى مُتابعين ، ياااا أهل الواتباد خبر هام وعاجل احم احم احم ؛ فكرين البت ديجا ؟ طبعًا فكرينها مش كدا ؟ عيشنا معاها فترة لا يمكن ننساها ، شُفنا حبها للجميع وأحتواءها ليهم وطيبة قلبها وهبلها ومُزاحها ، ضحكنا لضحكها وبكينا لبُكاءها ، لكن لسه مشفناش ديجا ممكن تعمل إيه عشان تحافظ على عيلتها ، اللي توحش خديجة فـ خديجة راجعه معانا تاني وهنعيش معاها أجمل للحظات وهنستفيد منها بكتيررر حاجات ..
أبطالنا لسه حكاويهم منتهتش ما زلت القصص لم تكتمل ، ثمة عشق او أقصد عُشاق لم نعش جنونهم بعد..
حرفيًا جايبلكم خبرررر مش عارفه هيفرحكم او لا ولكن في جزء ثالث بإذن الله للرواية بعنوان " جحرُ الشيطان،ما زال للعشق بقية "
طيب ليه جحر الشيطان اااه يعيني دا بتاع خديجة .
الجزء الثالث هيكون غير اي جزء قبله هيبقى دماررر أصلاً خاصة أن خديجة البطلة الأساسيه اجدعان ، دا غير أني ناوية اعمل مغامرة كدا هتاخدنا لدُنيا تانيه كُلها جنون ومرح وهسيبكم تتوقعوا مين من عيال ابطال الجزء الثاني هيخُضها وهياخدنا معاه لنشوف مغامرة جديدة لعالم تاني وناس تانية ..
حابة اعرف كام شخص مستنى الرواية واتمنى اعرف لأن بنأ على رُردكُم هبدأ أكتب لو لقيت حد مستنى ، بصراحه انا مواقفة كتابة من بعد انتهاء دموع العاشقين فقولت اكتبلكم عسى تشجعوني أكمل وتدوني أمل ، فـ إيه حد مستني ؟
متوحشين خديجة ؟ وباقي أبطالنا ؟
أكتب ولا مش هلاقي حد يتابع ؟
عايزه أقول ان الجزء الثالث غير الأول والثاني نهائي خاصة إني هضيف فيه فانتازيا حلوة كدا ومغامرة جميلة فـ هنتظر أراكم اللي عليها هبدأ أكتبها بإذن الله وكمان المعلومات الدينينة مستحيل أنسى حرفيًا الجزء الثالث مش بس هيكون مغامرة حلوة وجو حلو مع ابطالنا في فرح ونكد وضحك وعياط وهبل هنعيش كل ده معاهم دا غير المعلومات الكتير اللي هنطلع بيها من الجزء ده طبعاً بإذن الله لو ربنا طال في عمري .. وكمان في مشاكل كتير هنحلها خلال الرواية بإذن الله هتفدكم ... هي عيلة جميلة هنعيش ونسكن معاها... عيلة غير اي عيلة .. عيلة محبه لبعضها كلهم واحد بمعني واحد مفيش فرق بين شخص والتاني دول مستعدين يضحوا بنفسهم عشان بعض .. بيزعلوا لزعل بعض .. ويفرحوا لفرح بعض... حتى في المرض سوا... طيب امتى لو لقيت حد مستني هنزلها الصراحة مش هقدر أحدد لأني حرفيًا بمر بمرحلة صعبة حتى الكتابة موقفها ولكن ممكن كلامكم يشجعني اكتب وأكمل..
اي حد عايز يقول حاجة او يطلب حاجة إذ الرواية او مني شخصيًا
طبعاً مش داخله عليكم بإيد فاضيه جايبلكم قصة قصيرة " أين نحنُ " طبعاً مش هقول حب بس او عدكم انها مفيدة لأنها مستوحاة من أحداث حقيقة اتمنى تقراؤها وهنتظر رأيكم برضو وهسيبلكم اللينك هي في كتاب واحد جامع كذا قصة قصيرة..
https://www.wattpad.com/1092695896?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=share_published&wp_page=create_on_publish&wp_uname=NadaMmdouh2&wp_originator=YdYeV4aQqWLHcK3JabPK%2BcAZLlQKDgBi7%2FXQ7DcxmIgZ5ik2qB%2F1TvYh5R%2BkmG63xyQl8jpmVzwDKGHyJdgOCKeEk4s8q6L24bypWyJlc9IwKNczYBMzxDGVpeanWPJm
أنت تقرأ
رواية "فتاة العمليات الخاصه" مكتمله
Actionترعرعت بين يديهِ ، كان هو كُل دُنيتها ، سراجُ حياتِها المنير ، هي العمياء التي لم تدر مِن الحياة إلا هو ، ليأتي القدر وينتشلها منه فـ تغداَ حياته ظلامًا بدونها ، عشق نشب منذ الصغر فرقه القدر ، فهل يجدها ؟ يجد تلك العمياء سالبت روعه ؟