2. Kargaşa -4

2 1 0
                                    

Tıp ssssss. Dünyalı bir insan bu sesi duymuş olsa, duyacağı son ses olurdu ya da iki üç yıl önceki Mark. Ama dedesiyle geçirdiği maceralar Mark'a bir şey katmıştı ki, o da canavar sesi duyduğu gibi uyanmak. Kalkılabilecek en hızlı şekilde banktan kalkıp kaçmayı başardı. Sesin kaynağı olan creeper da patlayıp boş bankı havaya uçurdu.

Ucuz atlatmanın heyecanıyla kalbi küt küt atıyordu. Ama daha fazla boş duramazdı. Canavarların geldiğini öğrendiğine göre dünyalı insanlara yardım etmeliydi. Baltasını kaptığı gibi sokak sokak canavar aramaya devam etti.

Ve sonunda aradığını buldu. Dört zombi bir eve doğru yürüyordu. Zombiler bu diyardayken çok daha çirkin görünüyor, vücutları da daha berbat kokuyordu. Baltasıyla üzerlerine koştu. Birine hızla omzuyla çarpıp devirdi. Sonra baltasıyla bir darbede iki zombiyi kesti. Diğer eliyle de üzerine gelen zombinin suratına yumruğu yapıştırdı. Bu garip diyarın kötü bir yanı da bir şeye vurduğunda elinin acımasıydı.

* * *

Luke koşarken gördüğü beş canavarı da alt edip portalın olduğu göle vardı. Portalın yanında bir sürü canavar dolaşıyordu. Ok ata ata onlara yaklaştı. Ama okları giderek azalıyordu. Bu diyara gelirken çoğu kırılmıştı. Kısa süre içerisinde dört bir tarafı canavarlarla çevrelendi. Bir taraftan üzerine gelen zombiye ok atarken bir taraftan üzerine atlayan örümcekten eğilerek kurtuluyordu. Ulvy de ona çok yardım ediyor, canavarların dikkatini dağıtarak birden üzerine saldırmalarını engelliyordu.

Birkaç ok daha attıktan sonra Luke'un tüm okları bitti. Elindeki sopa çok güçlü olmadığından bir vuruşta canavarları alt edemiyordu. Portalın yanındaki yığınlarda altın kılıcı olmalıydı. Takla atarak iki saldırıdan kurtuldu. Koşup yığınların arasına atıldı. Ulvy üzerine gelen canavarları durdururken kılıcı aradı. Bir creeper onlara doğru yaklaşırken altın kılıcı bulup, yığınlardan çıkardı ve creeperın kafasını kesti.

Karnından gelen bir acıyla sendeledi. Vücudundan akan bir sıcaklık hissediyordu. Karnına baktığında bir okun karnından girip sırtını deldiğini fark etti.

MİNECRAFT ÜÇ KARDEŞ - TEK KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin