3. Muhtar -6

2 0 0
                                    

Kardeşler üst üste çıkıp minik müzik kutusunu parçaladıklarından ne kadar zamanın geçtiğini bilmiyorlardı ama uzun bir süre sonra muhtar kapıyı açtı. Golemler eşliğinde muhtarı takip ettiler. Muhtar o iğrenç sesiyle nasıl dünyanın tartışılmaz hükümdarı olacağından falan bahsediyordu. Binanın içindeki geniş, karanlık bir odaya geldiklerinde durdu.

Eliyle bir işaret vermesiyle arkalarında koltuklar belirdi. Golemler onları omuzlarından tutup zorla koltuklara oturttu. Eliyle başka bir işaret yapmasıyla tüm ışıklar bir bir açıldı. Yanlarında da bir sürü koltuk vardı ve hepsi de doluydu. Aralarında köylülerden tut renk değiştiren bir koyuna kadar envai çeşit canlı bulunuyordu. Muhtar boğazını temizleyip konuşmasına başladı:

—Burada, benim başarılarıma katkı bulunan tüm işe yaramazlara sesleniyorum. Sizin sayenizde zeki ben bunca başarıya imza atmış bulunmaktayım. Bugün başarılarımın en büyüğüne şahit olacaksınız. Bundan böyle bana Zeki Muhtar değil, Kudretli Muhtar diyeceksiniz.

Kardeşeler sıkılmış seyircilerin arasındaki köylülerin fısıldaşmalarını dinliyordu.

—Kendini muhtar ilan ettiği azmış gibi kendine bir de zeki diyor.

—İşimiz gücümüz var sadede gelesiye kadar akşam olacak.

—Başarılarım saymakla bitmez. Şey, başarılarımı saymaya kalksanız şey... Biraz düşündü.

—Aman ne diyeceğimi unuttum. Neyse uzun zaman önce, şu gördüğünüz ihtiyardan aşırdığım kitaptaki bilgileri okudum, parmağıyla dede John'u gösteriyordu.

—Kitabın içinde komut bloğu diye bir şey geçiyordu. Dünyadaki her şeyi baştan değiştirebilecek bir zımbırtı. Onu üretmem hiç de kolay olmadı. Çok golem kaybettim. Hepsi değersiz tenekeler. Bunu söylerken yanındaki golemler üzgün bir bakış attı.

—İlk komut bloğunu kullanmak beni azıcık zorladı. Tabi yapardım ama yerime yapacak başkalarını bulmak varken neden uğraşayım ki. Bu işlere yetenekli insanların olduğunu fark ettim. Hepsi ucube gibi görünen tipler. Kırmızı, mavi, sarı ten renklerinde adamlar. Golemlerim sayesinde hepsini zorla çalıştırmaya başladım. Ama bir sorun daha vardı. Komut bloğu bir kere kullandıktan sonra bir daha kullanılamıyordu. Bu ucube tipler komut bloğuna bir sürü komut bloğu üretmesi için komut yazmayı keşfetti. Bu sayede sonsuz komut bloğum, yani sonsuz gücüm oldu. Muaah ha ha ha...

MİNECRAFT ÜÇ KARDEŞ - TEK KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin