3. Muhtar -2

5 0 0
                                    

Ejder kendini toparlayıp ayağa kalktı. Öfke dolu bir kükreme atıp kardeşlere doğru mor nefesini üfledi. Luke kardeşinden ok ve baltayı alıp ilk denemesinde portalı açmasa ejderin zehirli nefesinde boğulacaklardı.

Portal onları döndüre döndüre sıcak Nether'a fırlattı. Kurtulduklarına o kadar seviniyorlardı ki Nether'ın alışılması zor basık kırmızı havası ve sıcağı onları etkilememişti bile. Mark kısa süre içerisinde iki diyar değiştirmenin mide bulantısı ile ağzına ne geldiyse dışarı çıkardı. Luke ise eliyle iğrenç görüntüleri kapayarak ağzına kadar gelen kusmuğu yutmayı yeğledi. Johnson da:

—Bu kadar heyecan bana çok, diyerek kollarını iki tarafa açıp kendini taş zemine bıraktı. Kardeşlerin sinirleri son yaşadıkları olaylar üzerine iyice bozulmuştu. Hafif hafif kıkırdıyorlardı. Ağlanacak hallerine gülüyorlardı. Luke:

—Bizi yakalayamadığında ejderin suratını görmeyi çok isterdim, dedi gülerek.

—Ben de.

...

—Siz de bir koku alıyor musunuz ?

—Nasıl ?

—Sanki bir şey yanıyor gibi.

—Johnson. Johnson !

—Efendim.

—Yanıyorsun.

—Neee ! Johnson ancak o zaman sırtının yandığını fark etmişti. Bağırıp kollarını anlamsız bir şekilde sallayarak koşmaya başladı. Nereye gittiğine bakmadan koştuğu için altı metrelik tümsekten yüz üstü düştü. Yarasa gibi yere yapışmıştı. Kardeşleri kalkmasına yardım etti.

Kırmızı havaya alışan gözleri artık uzağı görebiliyordu. Etraflarına iyice baktıklarında gördüklerine inanamadılar. Devasa zümrüt bir heykel lavların üzerine dikilmişti. Buraya geldiklerinde nasıl fark etmemişlerdi. Arkalarından bir şeyin onları dürtmesiyle dikkatleri dağıldı. Arkalarında demir golemlerden üç kat küçük bakır bir golem vardı. Minik eliyle kardeşleri dürttükten sonra arkasını dönüp sırtı dönük başka bir bakır golemin arkasındaki düğmeye bastı. O golem de önündeki golemin düğmesine o da öbürünün. Bu işlem bu şekilde göremeyecekleri uzaklığa kadar devam etti. Kardeşler ne olduğunu anlayamamış ağızları açık izlemekten başka bir şey yapamıyordu.

Bütün bunlar Nether'a nasıl gelmişti ? İçlerinde buranın Nether olduğuyla ilgili şüpheler oluşmaya başlamıştı.

MİNECRAFT ÜÇ KARDEŞ - TEK KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin