6. Bölüm (Smut)

2.2K 95 40
                                    

Neden onu öpmeye başladığım an bu şekilde ilerlemişti her şey? Tek yapmak istediğim çakra akışının en hızlı nasıl olacağıydı. Ben tam olarak nasıl bir deney faresi olarak yetiştirildim? Sırtımı ona dönerek oturdum. "Neden maskeyi çıkardın zaman yüzüme bakmadın?"

Sorusu irkilmemi sağlamıştı. Başımı eğip bağdaş kurduğum bacaklarıma ellerimi yerleştirdim. "Çünkü göstermek istemediğini düşündüm. Ve rahatsız olmanı istemediğim için." Sırtını bana yaslarken biraz olsun güven hissetmiştim. Hala o öpücüğün etkisi ile kalbim deli gibi atıyordu. Dili ile beni fazlasıyla heyecanlandırmıştı. 

"Peki ya yüzümde büyük bir yara olduğunu düşünmüyor musun?"

Başımı salladım. Bu soruyu neden sormuştu ki? "Hayır yüzüne dokundum fazlasıyla pürüzsüzdü." Arkamdan kalkıp ayağa dikildi. Başımda dikilirken başımı kaldırıp ona baktım. Maskesini yeniden yüzüne yerleştirmişti. 

"Ouka! Hala bana destek olmak istiyor musun?"

Başımı hızla salladım. En çok bunu istiyordum. Bana doğru eğildi. Kaşları hafif çatıldı. Benim bildiğim o sakın ifade yoktu yüzünde. "O zaman testimden geçmen gerek,"

Yeniden dikleşti. Ben de ayağa kalktım ve heyecanlı bir şekilde yerimde zıpladım. "Hemen yapalım o testi! Ne yapmam gerek?"

Yeniden göz gülümsemesi gönderdi bana. Ellerimi yumruk yapıp salladım. "Yarın sabah erkenden buraya gel. Seni test edeceğim,"

Yerimde zıplarken kalbim heyecanla çarptı. Benden uzaklaşırken bana bir fırsat tanıdığı için kendimi fazlasıyla şanslı sayıyordum. "Geleceğim ve o testi geçeceğim!" Onun arkasından bakarken bana bir şans verdiği için mutluluktan havaya uçacaktım. 

Peki şimdi ne yapmam gerekiyordu?

Bildiğim jutsu tekniklerini yeniden denerken, kunai fırlatıp hedefi vurmaya çalıştım. Tüm gün boyunca antrenman yaptım ve belki de hiç olmadığım kadar yorulmuştum. Evime gidip başımı yastığa koyarken bugün olanları düşündüm. 

Üçüncü Hokage beni Kakashi ile takım yapmıştı. Bu her ne kadar gizli olsa bile onun gittiği çoğu yere bende gidecektim. Kollarımı ve bacaklarımı yatağa vururken kahkahamı gizleyemedim. 

Fakat... Ben Kakashi'ye nasıl çakramı vereceğim diye denerken nasıl birden o hale gelmiştik. Onu yalnızca yanağından öpmeyi düşünüyordum fakat bir de dudaklarım onun dudaklarına çekilmişti. Ve benden ona akan bir çakra yoğunluğu muydu bu bilmiyorum fakat beni fazlasıyla etkilemişti.

Parmaklarımı dudaklarıma bastırdım. Onu öpmüştüm. Ve o da beni öpmüştü. 

Yüzüm kızarırken yastığa sarılıp uyumaya çalıştım. Sabah Kakashi beni test edecekti. Ve o testi geçince onun yanında her zaman kalabilecektim. Zihnimde sürekli onu düşünüyordum. Ve anlamadığım bir anda düştüğüm uykunun kollarında bana onu getirmişti.

Nefesimin kesildiğini hissettim. Bedenim terlemiş ve kaslarım seğiriyordu. Uzandım ve bir yere tutundum. Kendimi kaldırırken titreyen bacaklarıma güç verdim. Bedenimi tamamen yukarıya kaldırdığımda saçlarıma ulaşan bir el ile başım geriye yatırılmıştı. Gözlerim bir bez parçası ile bağlanmıştı hiçbir şey göremiyordum. 

Sakince yutkundum. Bu şekilde yenilemezdim diye düşündüm. Bu şekilde beni alt edemezdi. Bedenim başka bir yere sürüklendi. Taşıyan kişiye karşı bile çıkamıyordum. Bedenim yatırılırken iki elimi de birleştirdi ve bağladı. "Bu kadar çabuk mu pes edeceksin?"

Kulağıma dolan sesle tebessüm ettim. Bedenim elinin altında kıvrandı. Parmakları boynumu kavradı. Bana doğru eğildiğini hissettim. Nefesi yüzüme çarparken "Her şeyi bana ver," diye sert bir şekilde konuştu. Başımı salladım. "İlk önce gelip almalısın," diye tehditkar bir şekilde konuştum. 

Dear Kakashi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin