Bir süredir böyle bir şey yapmayı planlıyordum. Kendimle ilgili bir kaç şey açıklama daha doğrusu. Ve düşüncelerimle ilgili.
Ben 24 yaşındayım. Kızım ve şu an bir tam zamanlı işte çalışıyorum. Bu hikayeyi yazmaya başlarken aklımda smut bölümler ile ilgili sahneler yoktu. Naruto evreni benim için hala içinden çıkamadım bir evren. Tüm anime boyunca çok fazla bilgi edindim ve izlerken ben olsaydım içinde ne olurdu nasıl ilerledi diye başladığım bir hikaye.
Anime de her karakteri çok sevdim fakat Kakashi benim için ayrı bir yere sahip birisi. Kendimi en çok yakın hissettiğim ve keşke gerçek hayatta olup ona sahip olabilseydim dediğim bir karakter.
Asıl olaya geliyoruz.
Neden smut hikaye eklemeye başladım?
Çünkü bu olaya arkadaşlarım ile başladık. Onlar başka karakterlere yazıyorlardı ve ben de onları geçme isteği ile dolarak başladım. Bence birinci benim.
Peki daha önce hayatımda hiç seks yaptım mı?
Bu soruyu arkadaşlarım bana çok soruyorlar. Seks yapmadan nasıl böyle yazabiliyorsun diye. Daha önce hiç seks yapmadım. Tamamen araştırma ve +18 webtoonlardan esinlenerek yazdığım bölümler bunlar. Tabi bazen Grinin Elli Tonu ve 365 Gün filmlerinden de alıntı yaptım. Örnek olarak son bölümde kızın Kakashi'nin üstünde dikilerek mastürbasyon yapması gibi. Yani Kakashi bundan fazlasıyla zevk aldı. Ve bir de benim libidom fazlasıyla yüksek.
Ve asıl soru. Seks sahnelerini yazarken asıl amaç ne olabilir ki?
Asıl amacım bilgilendirmek. Tahminen okuyucu kitlem küçük yaşta. Ve büyük çoğunluğu lise. Ülkemizde seks ayıp görünen bir şey ve çok fazla bilgi sahibi olunmayan bir şey. Fakat seks hayatımızın en önemli şeylerinden birisi. Yani başka nasıl üreyebiliyoruz?
Seks hayatımızın önemli noktalarından birisi olduğu için ve bundan nasıl zevk alabileceğimizi öğrenmek için aslında benim de acaba nasıl olsa güzel olur diye merak ettiğim bir şey.
Seks iki kişinin yaptığı bir şey. Bilgisiz olmak normal bir şey mi evet. Çünkü çoğu insan bunu utanç olarak görüyor ve öğrenme iç güdüsüne bile gitmiyor. İlişkilerde o ilişkiyi ayakta tutmak iki kişinin rızası olarak bir şeyleri yapmak. Eğer bir şeyi yapmak istemiyorsanız ve bunu yapmanız için sizi zorluyorlarsa hemen kaçın. Sizin duygularınıza önem vermeyen insanları boşuna hayatınızı sokmayın. Sevgili veya eş arasında ki sevgiyi de güçlendiren şeylerden birisi de bu zaten. Arzuları karşılayabilmek.
Ben nasıl şeylerden hoşlanıyorum sorusuna cevap verip karşıda ki kişi ile bunu paylaşıp deneme yolu ile devam edilen her ilişki bence muhteşem bir yolda ilerler.
Aslında aldatma olaylarının temeli bile budur. Karşıda ki insanın sana isteklerini söylemesi bile büyük bir adım.
Yani bölümleri okurken yalnızca arzularınız değil beyninizi kullanın. Ouka, İtachi veya başka birisi olduğunda bir olay meydana geldiğinde gizlemek yerine bunu Kakashi ile çözmeye çalışıyor. Mesela çoğu kişi neden hala hamile kalamadığını söylüyor. Bunun sebebini şimdi açıklamayacağım. Fakat çok da uzun beklemeyeceksiniz. Ve o sahneleri yazarken bile gerçek hayatta çocuk sahibi olamayan insanların nasıl tepki vermesi gerektiğini de öğrenmemiz gerek.
Sevgili olayının yalnızca tensel değil duygusal olarakta güçlü olması gerek.
Çok şükür ki Kakashi fazlasıyla iyi kalpli bir adam. Bu yüzden Ouka fazla sıkıntı çekmiyor. Fakat herkes Kakashi gibi iyi kalpli değil. Fakat ilerleyen zamanlarda karşılaşabileceğimiz diğer adamları da ortaya getireceğim. Biraz hareketli bölümler olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Kakashi (+18)
Fanfiction***Bu hikaye Naruto animesi evrenin içerisinde geçmektedir. Eğer Naruto animesinde olsaydım neler olurdu? Hikaye anime ile birlikte ilerlemektedir.*** Omuzlarında duran ellerimi düşünmeden uzattım ve yüzünü kapatan maskeyi aralarken gözlerimi kapatt...