Dikkat!
Bu bölüm çok fazla açık sahne içermektedir.
Lütfen kemerlerinizi bağlayınız.Yüz üstü yatağa yatarken kalbimde ki çarpıntıyı azaltmaya çalıştım. Bedenim hem boşalmanın etkisi ile hem de kalbim yüzünden sarsılıyordu. Kendisini yanıma bırakırken hızla alıp verdiği nefes seslerini duydum. Elini kalçama yerleştirip okşadı ve sıktı. Ağzımın içinden hafifçe inledim.
İkinci seferden sonra uykum gelmeye başlamıştı bile. Fakat uyumama izin vermiyordu. Saat on ikiye geliyordu. Kalçamın üzerinde dolaşan parmakları durdu ve yatakta hareket etti. Üzerime eğilirken yalnızca birazcık dinlenmek istiyordum. Beni kendisine çekti ve kaçlarımı karsıklarına bastırdı. Penisi popomun arasına girmişti. Bir kolunu altımdan geçirip bana sararken diğerini karnımın üzerine yerleştirdi.
"Yoruldun mu?"
Başımı salladım. Gerçekten tüm bedenim titriyordu. Bu üçüncü sefer beni bitirmişti. İki saat içerisinde üç defa boşalmıştım. Karsıklarım sızlıyordu. Vajinamın ilk sefere göre daha geniş olduğunu hissettim. "Bedenim bir sonrakini kaldıramaz!" Ona yakınırken kulak mememi dişleri arasına alıp ısırdı. Acıyı belli ederken "Bu acıttı," diye mızmızlandım. Kıkırtı sesi yükselirken ardından sakin sesini duyurdu. Ne zamandır bu kadar hoş bir ses tonu vardı? Sabah uyandığı zaman ses tonu nasıl olabilirdi? Onunla ilgili daha fazla şey merak ediyordum her geçen gün.
"Çakranı hala içimde hissediyorum!"
"İstemsizce sana gidiyor. O an çakramı kontrol edecek bir durumdan olmuyorum,"
Karnımın üzerinde duran eli beni okşuyordu. Elinin altında daha fazla eriyordum. Kendisini bana biraz daha bastırdı. Penisi tamamen popumun arasına girip bir kısmı vajinama sürtündü. Onun iştahlı olan bu hali kadar, ne kadar yorgun olursa olsun hala onu içimde isteyen bir de ben vardım.
"Uykum geliyor,"
Burnunu kulağıma sürttü. Başını eğip omzumun üzerini öperken "Henüz değil," diye konuştu. Karnımın üzerinde duran eli aşağıya kaydı ve bacaklarımın arasına yerleştirip bastırdı. Bedenim gerilirken elinin üzerine elimi yerleştirdim. Onu hareket ettirip vajinamın üzerinde dolaştı parmakları.
Dili boynuma değiyor ve ıslaklığın hemen ardından öpücüğünü yerleştiriyordu. Bir bacağını öne atıp iki bacağımın arasına yerleştirdi. Bacak aramı açıp daha rahat hareket ederken iniltim yükseldi. O beni bu şekilde hissettirirken sorumluluk duygusu hissettim. Popomu karsıklarına bastırıp sürtünürken ağzının içinden iniltilerin çıktığını duydum.
Sürtünüşümü devam ettirdim. Ona her sürtünüşümde elleri vajinamın içine giriyor ve beni deli ediyordu. Çoktan ıslanmıştım ve biraz daha derine inmesini istiyordum. Üzerinde duran bacağımı ona sarıp biraz daha açtım.
Başımı çevirdim ve ona baktım. Bakışları kısılmıştı. Fakat dişlerini sıkmış ve nefes alış verişlerini sabitlemeye çalışıyordu. Açık ağzına uzandım. Dilimi dudaklarının üzerine değdirdim. Ardından üst dudağına uzanıp dilim ile onu kendime yönlendirirken alt dudağımı emmeye başlamıştı. Vajinamın üzerinde duran eli penisine uzandı ve onu içime yerleştirmeye hazırlandı.
Kalçalarımı ona biraz daha yakınlaştırdım ve yerleştirmesine yardımcı oldum. Sonunda içime girerken ağzının içine doğru inledim. Geriye çekilip sık nefes alış verişlerim çoğaldı. Bir eli mememin üzerindeydi. Sıkıyor ve okşuyordu.
Kendisini ileriye ittirdi. Ben de onunla birlikte kalçalarımı hareket ettirdim ve popomun üzerinde karın kaslarını hissedene kadar bastırdım. İçeriye girip çıkardım elimi poposuna yerleştirdim. Büyük ve kaslı poposu içime her girişinde kasılıyor ve içimde çıkışında gevşiyordu. Parmaklarım poposunu kavradı ve sıktı. Bu hareketim ile yüzü şaşkınlıkla doldu. "Hoşuna gidiyor mu?" diye sordu poposunu okşarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Kakashi (+18)
Fanfiction***Bu hikaye Naruto animesi evrenin içerisinde geçmektedir. Eğer Naruto animesinde olsaydım neler olurdu? Hikaye anime ile birlikte ilerlemektedir.*** Omuzlarında duran ellerimi düşünmeden uzattım ve yüzünü kapatan maskeyi aralarken gözlerimi kapatt...