11. Bölüm (smut)

1.7K 79 47
                                    

Keseyi tutan eli durmuştu. Diğer eli bacağımı biraz daha kaldırdı ve diğer eli ile kızlığıma dokundu. Eli altında daha fazla titrerken bakışları hala üzerimdeydi. Sanki verdiğim her tepkiyi görmek istiyordu. Parmakları bacaklarımın arasını sakince okşadı ve ovaladı. 

"Yapma..." 

Parmakları sakince okşamaya devam ederken bana yakınlaştı. Yüzü hemen bir kaç santim uzağımdaydı. "İstemiyor musun?" diye sordu. İnleyişim devam ederken başımı salladı. Parmakları bazen içeriye giriyor ardından hemen çıkıyordu. Bedenim titrerken bana uzandı ve dudaklarını boynuma yerleştirdi. Dili tenimde dolaşırken öpücüklerini kesmiyordu. 

Beni iyice hazırlarken kolumu kaldırıp omzuna yerleştirdim. Ona tutunurken başını kaldırıp bana baktı. Bakışlarında ki arzuyu görebiliyordum. Ağzını açıp dilini dışarıya çıkarırken düşünmeden ağzımı açtım ve onu karşıladım. Ağzımın içine giren dili ile parmakları vajinamın içerisine yerleşirken iniltilerim çoğaldı. Omzunda duran elimi boynuna yerleştirip saçlarını kavradığım. 

İki parmağı sakince içeriye girip çıkıyor ve avuç içiyle baskı uyguluyordu bana. Ağzının içine doğru yeniden inlerken üçüncü parmağını da içime yerleştirirken acıyla sızlandım. Saçlarını çekerken benden uzaklaştı. Bakışları hala üzerimdeydi. Hafif aralık dudakları ıslaktı. Parmakları bazen hızla bazen ise sakince hareket ediyordu. 

Yeniden kasılırken geleceğimi hissettim. Bedenim gerilirken bacaklarımı iyice açtım. Dili uzanıp dudaklarıma değerken hemen ardından öpücükler konduruyordu. Eli hızlandı. İnleyişlerim çoğaldıkça hızını arttırdı. Ufak bir çığlık attım. Daha ne kadar dayanabilirdim bilmiyordum. "Şıtt!! Şıtt!" diyerek dudaklarıma uzanırken yeniden elinin altında biraz daha kıvrandım. Nefes alış verişim hızlandı. Parmaklarımı derine kadar girdi ve avuç içi ile yaptığı bastı ile beni ittirerek boşalmamı sağladı. 

Bedenim titreyerek zirveye çıkarken gerilen bedenim sakinleşti. Başımı geriye yasladım. Boşalırken sıkıca tuttuğum saçlarını serbest bırakırken nefes nefese kalmıştım. İçimden çıkarken uzanıp elini yeniden vajinamın üzerine yerleştirdim. Boşalma ile tepkimeye gerilen vajinamın üzerinde tuttum. 

Bakışlarım onu bulurken yeniden bana uzandı ve dilini dudaklarımın üzerinde gezdirdikten sonra içeriye sokarak bana ıslak öpücüğünü verdi yeniden. Beni öperken sıranın bende olduğunu biliyordum. Geriye çekildim ve kollarından tutarak onu yanıma çektim. Küvetin içerisine kıyafetleri ile girerken ayakta kalmasın sağladım. İlk önce düşünmeden pantolonunu çıkardım ve küvetin kenarında oturmasını sağladım. Bacakları arasına yerleşip çoktan ereksiyona uğrayan erkekliğine uzandım.

Parmaklarımı kutsal penisine yerleştirirken "Eğer ona dokunursan kendimi tutamam," dedi. Dudaklarımda bir sırıtma ile ona baktım. Sakince yutkunurken parmaklarımı hareket ettirdim ve iniltilerini dinledim. Bir süre avuç içimde ona baskı yaparken uzandım ve dudaklarımı uçuna bastırıp öpücük yerleştirdim. Bedeni kasılırken iniltisi çoğaldı. 

"Ah... Ağzına... Ağzına almak zorunda değilsin,"

O bu şekilde davrandıkça benim daha fazla yapasım geliyordu. Zaten çoktan sınırı aşmıştık sanırım bunları da yapabilirdik. Düşünmeden ağzımı açtım ve içime alabildiğim kadar alarak emip hareket etmeye başladım. Her içime alıp çıkarışımda ve dişlerimi yavaşça bastırıp dilim ile oynadığımda iniltileri çoğaldı. 

Hızlandım. Hem elimle hem de ağzımda ovalarken elini başıma yerleştirdi ve daha fazla içime almam için bastırdı. Bu durum hoşuma gitmemişti. Elimden gelen her şeyi yapıyordum ve onun penisi gerçekten büyük ve kalındı. Gerçekten bunu nasıl beslemişti? 

Dear Kakashi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin