65. Bölüm

151 20 10
                                    

Naruto Shippuden 17-20 Bölüm arası. Ay Sasori ve Deidara arasında ki o uzun konuşmayı izlerken dedim ne oluyor. Çene çalmaya gelmişler Naruto'lar felan umurlarında değil adamların. :D

Kakashi'nin adını duyunca heyecanla geriye döndüm. "Yolda bir misafirle karşılaştık diyebilirim," diye konuşurken Naruto'ya gülümsedim. 

"Ouka teyze burada ne işin var?"

"Sadece görev dönüşü Gai-san ile karşılaştım ve peşlerine düştüm." diye konuşurken Kakashi'nin göz devirerek bana baktığını hissettim. Eminim şu an Naruto'nun teyzesi gibi gözüküyordum. Bazen Naruto gibi benimde böyle bir problemim vardı. Sabırsızlanınca hiçbir şeyi dinlemiyordum. "Tsunade-sama geri döndüğün zaman sana çok kızacak!" 

Yanlarında ki yaşlı kadın bize bakarken ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Hemen konuyu değiştirdim. "Şu an önemli olan benim burada oluşum değil Gaara" Yanlarında ki yaşlı kadını Tenten sorunca Sakura hemen cevap verdi. "Bu kadın Suna Köyünün yaşlılarından Chiyo-sama"

"Peki bu kızıl saçlı kız kim?" diye sordu yaşlı kadın. "Ouka abla... Naruto'nun teyzesi." Kadın bana bakarken kaşları çatılmıştı. "Uzumaki Klanından birilerini görmek ne kadar da arttı böyle,"

Uzumaki klani yıllar önce yıkılan ve dağılan bir klandı. Onun kalıntılarını bulmak hatta o klandan birilerini görmek bile fazlasıyla şaşırtıcı bir şeydi. 

"Başlayalım mı, Kakashi?" Gai ona seslenirken bu sefer dikkatler taşa çevrilmişti. Neji byakugan özelliğini açıp içeriyi incelemeye başlamıştı bile. Bize anlatırken zorlanıyordu. "İçerisi büyük ve geniş fakat fazla bir şey göremiyorum. İçerisi çok karanlık..."

"Oi Neji! Gara'yı görebiliyor musun?" Naruto onu sarsarken Neji kızdı ve onu rahat bırakmasını söyledi. Neji neler gördüğünü bir türlü anlatamıyordu gördükleri onu şok etmiş gibiydi. İçeride tam olarak ne vardı. Naruto hala Neji'yi sarsıyordu. "Bu da ne böyle?" Şaşkınlıkla sesi titredi.

"Söyle içeride ne gördün Neji?"

"Rahat bırak beni Naruto!"

"Söyle ne gördün?"

"Anlatılacak bir şey değil Sakura." 

"Bu demek oluyor ki görmemiz gerek," Tenten bakışlarını taşa çevirirken onun gibi bende baktım. İçeride ne görmüştü ve bizi ne bekliyordu? Gai hazırlanıp geriye çekildi. "Bu iş bende." Aniden kayaya koşup bağırırken yumruğunu savurdu. Fakat hiçbir şey olmamıştı çünkü taşın önünde bir bariyer vardı. 

Bariyerin nasıl bir bariyer olduğu ile ilgili konuşurken Kakashi yapmamız gereken şeyi anlattı. "Beş köşeli bariyer. Beş mühürü de kaldırmazsak bu bariyeri yıkamayız." Neji yeniden byakuganı açıp nerede olduğunu bulmaya çalıştı ardından her birinin yerini teker teker söyledi. 

"Mühürlerin yerleri belli peki nasıl iletişim halinde bulunacağız?"

"Evet hepsi birbirinden uzak yerlere yerleştirilmiş." Sakura hemen arkamdan konuşurken bu çözümü de Gai bulmuştu. "Bu telsizler bu mesafeden çeker. Neji'nin bulduğu yerlere gidip telsizler sayesinde birbirimize haber verip mühürleri kaldıralım." Her birimiz birer tane telsiz alıp birbirimizden ayrılırken Kakashi gitmeme izin vermedi. 

"Ouka yanımda kal,"

Neden gitmemi istemediğini bilmiyordum. Başımı sallayıp telsizi Lee'ye uzattım. Hazırlanırken Gai kimin nereye gideceğini bildirmişti. Lee telsizin çalışıp çalışmadığını denemek için konuşurken her biri çarpılmış gibi tepkimeye girmişti. "Lee mikrofonun sesi çok yüksek!"

Dear Kakashi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin