Dikkat bu bölüm fazla smut içermektedir. Bu yüzden mendil veya neyse hazırda tutun. Islanmak garantilidir. İyi okumalar.
Bir süredir hayalini kurduğum oyun başlıyordu. Göreve çıktığım yerden aldığım şeyleri hazırlamaya başladım. Buna izin verdiği için kesinlikle pişman olacaktı. İki ben yapmak yerine bununla onu daha fazla dayanamaz bir hale sokacaktım.
Siyah bir saten bir takımdı bu. Göğüslerimi kaplayan sütyen. Siyah jartiyer takımını giydim. Ve jartiyerin tamamlayan siyah güzel bir ten çorap. Saçlarımı sıkıca arkadan bağladım. Bu oyuncaklarla oynarken nasıl hissedecekti? Tahrik olmuş yüz ifadesini görmek için sabırsızlanıyordum.
Odanın içerisine girerken elimde siyah bir püsküllü bir kırbaç tutuyordum. Yatağın üzerinde dikilirken sakince yutkundu. "Aşkım... Bu geceyi biraz ısıtalım." Yatağın çevresinde dolaştım ve çekmecenin içinde ona özel olarak aldığım diğer küçük oyuncakları çıkardım. Siyah deri kelepçeleri bileklerine bağladım. Ardından eğlencemize renk katan penis halkasını parmağıma yerleştirip karşısında dikildim. Yatağın üzerine çıkıp penisine uzanırken "Bu nedir?" diye sordu.
"Sadece ufak bir eğlence," diye kıkırtı eşliğinde cevap verdim. Halkayı penisine yerleştirip toplarını sıkıca kavramasını sağladım. "Bu..." diye başlarken bakışlarımı ona kaldırıp baktım. Penisi şimdi daha sıkı ve dik bir şekilde duruyordu.
Parmaklarımı ona sürtüp serbest bırakırken yatağın üzerine bıraktığım kırbacı aldım. "Nasıl hissettiriyor?" diye sordum. Yüzü hafifçe kızardı. "Fazla sıkı..." Yatağın üzerinde ayakta durdum.
"Yatağa yat!"
Ona emir verirken beni dinledi ve yatağa yattı. Etrafında dolaştım ve kelepçeli ellerini yatağın başlığına bağladım. Bu şekilde daha fazla hareket etmesini engellemek istedim. Ona uzanıp kulağına eğildim. "Oyunumuz başlasın."
Dilimi kulağının içine sokup yalarken sakince inledi. Püskülün ucunu bedeninde gezdirdim. Bedeni hafifçe gerildi. Bakışları ateş doluydu sanki. Püskü hareket ettirdim ve meme uçlarına sürtmesini sağladım. "Bir ile beş arasında bir rakam söyle."
Bana bakarken saçlarından tuttum ve okşadım onu. "Beş?" Sakince gülümserken saçını sıkıca tutup çekiştirdim ve başını kaldırmasını sağladım. "Bu güzel bir rakam," diye konuşum. Bunda ki tek amaç ona ne kadar sert oynamamdı. Okuduğum bir kaç ilişki kitabında efendi köle ilişkilerinde bu tarz şeyler bahsediyordu. Ve beş rakamı kesinlikle onun canını yakıp daha fazla haz alması için uğraşacaktım.
Ona uzanıp dudaklarına öpücük kondururken dişlerimi alt dudağına yerleştirdim ve ısırdım. Ağzımın içerisine acıyla inledi. Geri çekilirken "Bu sayı ne içindi?" diye sordu. Geriye çekilip iki bacağımı ayırdım ve üzerine yerleştirdim. "Seninle hangi şiddette oynayacağımı belirliyor. Şimdiden itibaren benim kölemsin."
Bakışları irileşti. Kırbacın sapını çevirdim ve çenesinin altına yerleştirdim. "Ve bende senin efendinim." Küstahça bir tebessüm gönderdim ona. Sert bir şekilde yutkunurken kırbacın ucunu indirdim ve göğsüne yerleştirdim."Bunları senin için hazırladım hoşuna gitti mi?"
Başını salladı. "Üzerindekiler sana çok yakışmış," diye soludu. Kırbacı elime vururken gülümsedim. "Beğenmene sevindim." Ardından oyunuma başladım. Uzandım ve meme uçlarını parmaklarımın arasına sıktım. Bana sürekli olarak yaptığı şeyin nasıl hissettirdiğini bilmesi gerekiyordu.
Eğildim ve dişlerimin arasına alarak ısırdım. Öpücüklerim göğsünün üzerinde dolaşırken dişlerini gıcırdattığını duydum. "İniltilerini bastırma!" diye uyardım onu. "Ah!..." Sesi kulağım dolarken öylesine içten bir inleyişti ki yüreğim kabarmıştı. Dilimi meme uçlarına daha fazla bastırdım ve emmeye başladım. Nefes alış verişleri hızlandı. Dudaklarımı aşağıya kaydırdım ve karın kaslarının üzerinde gezindirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Kakashi (+18)
Fanfic***Bu hikaye Naruto animesi evrenin içerisinde geçmektedir. Eğer Naruto animesinde olsaydım neler olurdu? Hikaye anime ile birlikte ilerlemektedir.*** Omuzlarında duran ellerimi düşünmeden uzattım ve yüzünü kapatan maskeyi aralarken gözlerimi kapatt...