61. Bölüm

511 38 29
                                    

Acaba birbirleri ile dövüşmeyi ne zaman bırakacaklardı. Jiriaya Usta ağacın dalında oturmuş olanları izlerken Tsunade Sama ve yardımcısı ise yerde dikiliyorlardı. Hava iyice kararmıştı. Ve ben bu gidişle üçününde günü berbat bir halde bitireceklerini hissediyordum.

Ağaca tırmandım ve Jiriaya Usta'nın yanına gittim. "Jiriaya Usta... Naruto burada olmadığı zaman boyunca gerçekten çok fazla gelişmiş," Elini yanağına koydu ve başını salladı. "Öyle! Haklısın üç yıl içerisinde çok güzel büyüdü ve kendisini geliştirdi. Kakashi ile rakip olarak savaştığını göz önüne alırsak iyi iş çıkarıyor."

Toprak şişdetle sarsılırken olan biteni anlamak için başımı çevirdim. Sakura Kakashi'yi yakalamak için yumruğunu sallamıştı. Kakashi kendisini hızlıa çekerken toprak parçalanarak ayrıldı. Çakrasını yumruğunda toplayarak ardından hızla bırakması, Sakura'da kendisini geliştirmiş.

"Tsunade kendisinden bir tane daha yapmış,"

Jiriaya Usta gülümserken Kakashi hızlıca işi bitirmek için ardı ardına üç defa farklı elementler ile jutsu yapmaya başladı. İlk ateş ardından toprak ve son olarak su. Bedeni bu ayrı üç jutsuyu nasıl taşıyabiliyodu. Ve uzun süredir sharinganı açıktı. Bu gece en çok yorulacak kişi Kakashi olacaktı belliydi.

Kakashi'nin saldırılarından hızlıca kaçan ikili ortalıkta gözükmüyordu. Tsunade-sama'nın sabaha daha vaktin olduğuna dair bir şeyler söylerken gecenin daha da uzayacağını anladım.

Kakashi bir ağacın arkasında sakınc otururken Sakura ve Naruto ise bir şeyler konuşuyordu. Çok geçmeden Oldukları yerden sıçradılar. Kakashi son kez hamle yapmak için izlemeye başladı.

"Demek direk üzerime atlayacaksınız ha!"

Çocukları küçümsediği öylesine barizdi ki. Naruto güldü. "Kakashi Sensei... Flört Cenneti serisinin ilk kitabının sonunu biliyor musun?"

Kakashi irkildi. "Hayır! Spoiler verecek! Naruto sakin söyleme!" Jiriaya Sensei gülümserken ne olduğunu anlamıştım. Bu kitap Kakashi'nin değer verdiği şeylerden birisiydi ve aynı zamanda zafıyı da. Duymamak için kulaklarını kapatan Kakashi'nin aklına sonradan gelen şey ise sharinganı ağız okuyabiliyordu. Gözlerini sımsıkı kapatırken çocuklar hızlıca belinde asılı duran zilleri aldılar. Kakashi gözlerini açarken ikisi de zilleri kaldırdı ve salladı.

Sonunda zilleri alabilen birisi olmuştu. İkisi de gururla gülümserken "Evet... Anlaşılan iki öğrencim de kendilerini gayet iyi yetiştirmiş." Naruto gülümsedi. "Kakashi Sensei, bir ninjayı yenmek için zayıf noktasını kullanmamız gerektiğini sen bize öğretmiştin,"

Kakashi göz gülümsemesi yaparken başını salladı. "Doğru. Sizi tebrik ederim. Sanırım gerçekten büyüdünüz ha!" Bandanasını gözünün üstüne indirirken "Sasuke'yle karşılaştığınız zaman sadece gelişenin o olmadığını anlayabilirsiniz. Tabi bizimle olsaydı güzel olurdu,"

Bir an için hemen yanlarında oluşan siluete baktım. Sasuke'yi en son gördüğüm zaman ki hali gözlerimin önünde belirirken içim titredi. Onun bu şekilde gitmesine içim hala el vermiyordu.

"Bir gün kesinlikle Sasuke'yi kurtaracağım. Ve onunla son kez savaşacağım. Onu yenip geri getireceğim."

Naruto kendisine güvenle bu sözleri söylerken olduğum yerde daha fazşa durmadan onların yanına gittim. Ellerimi birbirime vurup onları alkışladıktan sonra ikisinin de saçlarını okşadım.

"Aferim çocuklar. Gerçekten kendilerinizi geliştirdiniz."

Avuç içimden onlara doğru çakranın aktığını hissettim. Çakramı onlarla paylaşırken bu hediyeyi hak ettiklerini biliyordum. "Ouka teyze!"

Dear Kakashi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin