57. Bölüm

447 48 40
                                    

Sonunda evin temizliğini bitirmiş ve rahat bir şekilde oturabilirdim. Kanepeye uzanmış kitabını okuyan Kakashi'ye göz gezdirdim. Düşünmeden kendimi bacaklarının arasına yerleştirip başım ona yasladım. "Bende okumak istiyorum,"

Kitabı benden kaçırırken "Hayır olmaz!" Göz devirdim. Yanaklarımı şişirip ona bakarken bana göz gülümsemesini yaptı. "Neden maske ile duruyorsun ki?"

Parmağı maskesine uzandı. "Sadece alışkanlık," Fakat çıkarmamıştı. Kitabına yoğunlaşırken uzun zamandır üzerinde çalıştığım çakra dağıtma tekniği üzerinde düşünmeye başladım.

Naruto gideli neredeyse üç yıl olmuştu. Ve onun gidişi ile boşluğun içine düşmüştüm. Onu özlemiştim. Fakat bir gün geri dönecekti. Ve döndüğü zaman ona çakramı daha kolay verebilmek için Tsunade-sama'nın eğitimi ile kendimi geliştirmeye çalışıyordum.

Elimi Kakashi'nin bacağına yerleştirdim ve çakramın avuç içimden ona ulaşmasını istedim. "Yeniden çakranı bana veriyorsun," diye mırıldanırken bunu artık çok kolay bir şekilde yapabildiğim için kendimle gurur duymaya başlamıştım.

"Artık çakramı vermek için birisini öpmeme gerek yok," Bu benim için en güzel şeylerden birisiydi. Artık oluşturulduğum gibi değil kendimi değiştirmiştim. "İstediğim herkese çakra verebilirim," Ellerimi birbirine çırparken olduğum yerde döndüm ve yüzüstü yattım. Kitabı kaldırıp bana bakarken "Bunun için çok mutluyum. Başka birisini öpmene gerek kalmayacak."

Güldüm. İlişkimizi duyurmuştuk. Artık kimseden saklamamıza gerek kalmamıştı. Ve ilişkimizi açıkladıktan sonra çok fazla şaşıran insanla karşılaştık. Bir çoğu buna karşı gelmese bile Kakashi'nin ilişki yaşama düşüncesi ile afallamışlardı.

Başımı göğsüne yasladım. Yanağımın altında atan kalp atışını hissettim. "Naruto ne zaman gelecek?" Elini saçıma yerleştirdi. Sakince okşadı. "Bunu bende merak ediyorum," Sakince bana cevap verdi. Kıkırdadım.

"Naruto ikimizi öğrendiği zaman nasıl tepki vereceğini merak ediyorum,"

"Oh! Ouka teyze sen ve Kakashi Sensei çıkıyor musunuz? Ne zamandan beri bu nasıl oldu? Yoksa ben gitikten sonra mı yakınlaştınız? Gibi bir sürü soru sormaya başlar,"

Onu daha fazla özledim. "Onu özledim," Başını salladığını hissettim. "Ben de..."

Elini bana uzatıp parmaklarımı kavradı. Baş parmağı elimin üzerinde dolaşırken "Bazen evlendiğimiz zaman nasıl olur diye düşünüyorum," diye konuşmaya başladı. Başımı kaldırıp ona baktım. Yanaklarım kızarmaya başlamıştı. Uzun zamandır birlikte olmamıza rağmen hala çocuk gibi telaşlanıp utanıyordum.

"Eminim o zaman daha farklı hissettirir," Gülümsedim. Evlilik olayını daha önce konuşmuştuk. Fakat ben Naruto gelmeden kesinlikle istemediğimi söylemiştim. Hem Naruto'ya henüz gerçek teyzesi olduğumu bile dile getiremedim.

"Şimdi bu öpücüğün daha farklı hissettireceğini mi söylüyorsun?"

Bana uzanıp maskesini açarken odanın içinde duyduğumuz gürültü ile ikimizde şaşkına uğramıştık. "Ah! Acıttı!"

Pencerenin dibine bakarken gözlerim kocaman açıldı. "Ouka Teyze... Kakashi Sensei... Siz çıkıyor musunuz?"

"Naruto!"

Kendimi ayağa kalkmaya zorladım. Ona yaklaşırken yerden kalkmış ve bir bana bir de Kakashi'ye bakıyordu. Düşünmeden kendimi ona uzattım ve onu kollarımın arasına alarak sıkıca sardım. Naruto gelmişti. Ve derinden hissettiğim derin duygular birer birer dışarıya çıkmaya başlamıştı. Gözlerimden yaşlar düşerken kendimi bir türlü sakinleştiremiyordum.

Dear Kakashi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin