53. Bölüm

600 46 59
                                    

Hastanede yattığımı gün Tsunade-sama'yı bulmak için yola çıkan Jiriaya Sensei ve Naruto'nun gittiği yere İtachi ve Kisame gitmişti.

Naruto'yu neden istiyorlardı? Düşünceleri neydi? O gün İtachi'nin köye geldiğini öğrenen Sasuke, Naruto'nun peşine düşmüş ve bulduğunda yalnızca Naruto'yu görmemişti.

Ailesini öldüren abisi ile karşı karşıya geldiklerinde İtachi, Sasuke'yi fena bir şekilde hırpalamıştı. Çok şükür ki Jiriaya Sensei sayesinde ikisi de güvendeydiler.

Sasuke yaralar içinde hastaneye girdiğinde onun yanına gidip iyi olup olmadığına bakmak istedim. Fakat olduğundan daha hassas ve sinirlenmişti. Ailesini öldüren abisinden intikam alma düşüncesi farkında olmadan onu bitiren şeylerden birisiydi.

Ona uzanıp destek olmak istediğimde beni sert bir şekilde geri çevirmişti. "Git başımdan. Canımı sıkıyorsun," Ardından arkasına dönmüş ve benimle konuşmak istemediğini göstermişti. Ona nasıl destek olacağımı bilmiyordum fakat söyleyebildiğim sadece şuydu: "Ne olursa olsun her zaman yanında olacağım, Sasuke. Beni istemesen bile seni koruyacak ve mutluluğun için elimden geleni yapacağım,"

Onu yalnız bırakmak için hareket ettiğimde mırıldanmıştı. "Bunların hiçbirine ihtiyacım yok," Ne kadar istemediğini söylese bile bunu içten ihtiyacı olduğunu biliyordum. Şimdilik yalnız kalması onun için en iyisiydi.

Kakashi'ye göre ben daha çabuk toparlanmıştım. Adımlarımı onun olduğu odaya yönlendirdim. Kapıyı tıklatıp içeriye girerken başını kitabından kaldırıp bana baktı. "Sasuke hiç iyi değil," diye konuştum. Kitabı elinden indirmeden konuşmaya başladı.

"Abisine olan nefreti hiçbir zaman bitmeyecek," diye konuştu. Ve en çokta İtachi'nin, Naruto'yu araması onu daha da öfkelendiriyordu.

"Neden Naruto'nun peşindeler?"

"Büyük ihtimal Naruto'yu değil içinde ki tilkiyi istiyorlar,"

Yanına yaklaşıp saçlarını okşadım. Artık daha iyi olmaya başlamıştı. Uzanıp alnına öpücük kondurdum. "Korkuyorum kötü şeyler olmasından," Elimi tutup sıkıca kavradı. İçimde ki endişe hiç bitmiyordu. Ve Naruto geri gelmediği sürece hiç rahat edemeyecektim.

"Ne olursa olsun birlikte olduğumuz sürece her şey iyi olacak," Sözlerine sıkı sıkı sarıldım. Başımı sallayıp ona gülümserken yanına oturdum. Konuşmamızı bölen odaya birilerinin girmesiydi.

"Oho... Ouka'da buradaymış,"

Kapıdan içeriye giren Jiriaya Sensei'ye ve hemen arkasında ki sarışın ve kesinlikle çok güzel olan kadına baktım. Gerçekten onun çok büyük göğüsleri vardı.

"Tsunade, Kakashi'ye bir bakabilir misin?"

Demek Tsunade bu kadındı. O gerçekten çok güzeldi. Fakat nasıl bu kadar genç kalabiliyordu. "Beyaz Dişin oğlu mu?" diye konuştu. Beyaz Dişin, Kakashi'nin babası olduğunu biliyordum. O sannin kadar güçlü bir ninja olduğunu da.

"Tsunade-sama, hoşgeldiniz."

Oturduğum yerden kalkıp ona yer açarken Kakashi'nin önüne geçti ve onu tedavi etmeye başladı. "Tsunade kadar iyi bir sağlık ninjası yoktur. Onun yeteneklerine güvenebilirsiniz," Jiriaya Sensei güvenle söylemişti bunları.

"Sensei... İtachi ile karşılaştığınızı duydum,"

Başını eğdi. Ortam gerilirken konuşmaa başladı. "Evet... Dediğin gibi Naruto'nun peşindeler. Fakat anladığım kadarıyla Naruto'dan çok tilkiyi istiyorlar," Tahmin ettiğimi gibi. Peki tilki ile ne yapmak istiyorlardı? Bir savaş mı başlatacaklardı.

Dear Kakashi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin