Dikkat! Bölüm aşırı açık sahne içermektedir. Ateşinizi söndürmek için hortumla gelen Kakashi sizi rahatlatacak. Bölüm sonrası banyo edilmesi önerilir.
Bileklerimi canımı acıtmayacak şekilde bağladı. Klonu hemen arkama geçerken iki bacağının arasına yerleşti. Kollarımı kaldırıp klonun boynuna yerleştirirken ellerimi ensesine yerleştirdim. Hemen arkamda hissettiğim Kakashi yetmiyormuş gibi karşımda beni çıplak bir şekilde karşılıyordu.
"Aklından neler geçiyor?" Tenim yanmaya başlamıştı bile. Sırtımı klon Kakashi'ye tamamen yaslarken bugün söylediğim iki Kakashi'yi ciddiye alacağını tahmin bile etmiyordum. "Benden iki tane istediğini sanıyordum," Dudaklarında küstah bir tebessüm oldu.
"Bu..." Klonun parmakları saçlarımı kavrayıp ona tamamen yaslanmamı sağlarken içim titremişti. Kalçalarımın arasında duran penisinin sertleştiğini hissedebiliyordum. "Bu yalnızca bir şakaydı..." Yanaklarım yanmaya başlamıştı.
"Yeni şeyler denemeye her zaman değer,"
Şu an karşımda duran Kakashi nazik olan, ağrım olduğu için bana masaj yapan, çaylar getirip, beni sıkıca sarıp okşayan romantik adam mıydı?
Çoktan tahrik olmuştum ona engel olmak istesem bile eminim devam ederdi. Klonu göğüslerimi avuçlayıp okşamaya başlarken başımı geriye attım ve ona göz ucuyla baktım. Parmaklarımı ensesine düşen saçlarına yerleştirip çekiştirdim. Hemen önümde duran Kakashi ise parmaklarını bacaklarımdan yukarıya kaydırmaya başlamıştı.
Elinin altında inlerken bedenim gerildi. İç baldırlarıma dudakları dolaşırken istemsiz olarak bacaklarımı kapattım. Hem göğüs uçlarım sertçe çekilip sertleşmesini sağlıyor hem de beni öpmekten vazgeçmiyordu.
"Ah..."
Bacaklarımı yeniden kapatırken açık durmasını sağladı. Kalbim patlayacak gibiydi. Tenim bir ateşten daha sıcaktı. Tüm bedenimi kaplayan bu his beni çıldırtıyordu. Yeniden başımı kaldırdım ve boynumu emen klon Kakashi'nin saçlarına öpücüklerimi kondurdum. Bu muhteşemdi. Dudakları boynumdan kulak dibime kadar ilerledi ardından kulak mememi dişleri arasına alıp sıktı.
O sırada gerçek Kakashi'nin nefesini bacak aramda hissettim. "Bacaklarını çok kapatıyorsun!" Beni azarlarken nefes nefese kalmış halimle cevap vermeye çalıştım. "Bedenime hakim olamıyorum,"
Yataktan kalkıp dolabıma ilerledi. Çekmecelerin içinde bir şeyler ararken sonunda iki kemerimi yerinden çıkartıp bana yaklaştı yeniden. Şimdi ne yapacaktı? "Bana nasıl seslenmen gerekiyor?" Uzanıp ayak bileğimi klon Kakashi ile bağlarken beni daha fazla tüketeceğini anladım. Kirpikleri altından bana bakarken "Ka-Kakashi-san!" Eğer bu şekilde davranmaya devam edersem merak ediyorum ne yapardı.
Diğer bacağımı da sabitlerken klon Kakashi bacaklarını hareket ettirip bacak aralarımı iyice açtı. "Bana nasıl seslenmen gerekiyor?" Bana yeniden sorarken geriye doğru yatırıldım. Parmakları vajinamın üzerinde sürterken titredim. "Kakashi-san?" İniltilerime karışık çıkmıştı sesim. "Yanlış," Parmakları ovalayıp iyice ıslanmasını sağlıyordu. Onun gibi ben de sert isimler düşündüm.
"Efendim...?"
Parmakları yavaşladı. Sanırım bu yanlış cevaptı. Klon Kakashi yeniden kulak memem ile oynamaya başladı. Dudakları kulağıma değiyor ve nefesi tenimi gıdıklıyordu. Dili kulak mememde ıslaklık bırakırken iniltim çoğaldı.
"Kakashi-san?"
Bana yaklaştı. İç baldırımın arasına penisini vururken iyice sertleşmesini sağlıyordu. "Yanlış cevap?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Kakashi (+18)
Fanfiction***Bu hikaye Naruto animesi evrenin içerisinde geçmektedir. Eğer Naruto animesinde olsaydım neler olurdu? Hikaye anime ile birlikte ilerlemektedir.*** Omuzlarında duran ellerimi düşünmeden uzattım ve yüzünü kapatan maskeyi aralarken gözlerimi kapatt...