39. Bölüm

582 43 18
                                    

"Evet bugün istediğiniz kadar yemek yiyebilirsiniz!"

Naruto ellerini birbirine çarpıp sevincini duyururken uzanıp saçlarını karıştırdım. Genin sınavlarının ikinci bölümünü tamamladıkları için onlara akşam yemeği ısmarlıyordum. "Beni de davet ettiğiniz için teşekkürler Ouka-chan!"

İruka gülümserken önüne koyulan yemekten yemeye başlamıştı. Fakat benim en çok merak ettiğim Kakashi şimdi maskesini nasıl çıkarıp yemek yiyecekti. Ona çaktırmadan baktım. Hemen yanımda oturuyordu. Fakat asıl meraklı bakışların arkamda olduğunu hissedebiliyordum. 

Çocuklara döndüğüm zaman sanki bize bakmıyormuş gibi önlerine dönmüşlerdi. Fakat onlarda Kakashi'nin yüzünü fazlasıyla merak ediyorlardı kesin. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Hepsi nefeslerini tutmuşlardı. Kakashi her şeyden habersiz yemeğe başladığı zaman onun önünü kesip çocuklara döndüm.

"İkinci kısım biter bitmez birebir dövüşlerde başarılı olduğunuz için tebrik ederim çocuklar."

Ellerimi birbirine çarparken heyecanıma ortak olmalarını sağladım. "Keşke dövüşlerinizde sizi izleyebilseydim," Somurturken Naruto yemi yutmuş hemen konuşmaya başlamıştı. "Ouka abla, Kiba'yı o kadar güzel yendim ki görmen gerekiyordu dattebayo."

"Can sıkıcı... Şanslı olmasaydın Kiba seni yenerdi,"

Sasuke Naruto ile dalga geçerken Sakura'da Sasuke'ye destek oldu. "Aptal Naruto... Hala nasıl Kiba'yı yenebildiğine şaşırıyorum..."

"Sakura-chan... Neden bu şekile davranıyorsun. Ben fazlasıyla güçlüyüm. Fakat kalın kaş iyi olacak mı?"

"Kalın Kaş mı?"

"Guy Sensei'nin öğrencisi. Jutsu yapamıyor fakat çok iyi taijutsu biliyor. Dövüş sırasında Gara ile eşleşti. Fakat çok kötü yaralandı." Sakura açıklama yaparken o çocuk için endişelenmiştim. "Öyleyse neden yarın hastaneye gidip onu ziyaret etmiyoruz. Eminim bu onu fazlasıyla mutlu yapar."

Biz kısa bir muhabbetin ardından Kakashi ellerini birbirine çarpıp "Afiyet olsun..." diye bize seslendi. Geriye çekildiğim zaman maskesii yeniden yüzüne yerleştirmişti. Çocukların yüzünde büyük bir hüzün oluşup hayal kırıklığına uğradıklarına dair sesler çıkarırken güldüm.

"Rock Lee çok iyi bir öğrencidir. Onu ziyaret etmek iyi olabilir." İruka konuşmaya kaldığı yerden devam ederken Kakashi'nin sesi duyuldu. "Çölün Gara'sı... O çocuk gerçekten çok güçlü birisi. Buna rağmen Rock Lee çok iyi savaştı."

Dövüşmelerini bilmediğim için bende hayal kırıklığına uğramıştım. Keşke izleyebilseydim. Yemeğe kaldığımı yerden devam ederken kimlerin geçip kimlerin kaldığını söylediler.

"Bir sonra ki dövüşte Naruto, Neji ile Sasuke-kun ise Garaa ile dövüşecek."

Neji'yi biliyordum. Hyuga klanına ait bir çocuktu. Onun hakkın da da bir çok şey duymuştum. "Verilen süre boyunca çocuklar özel olarak eğitilecek."

Kakashi konuşurken onun kime özel ders vereceğini merak etmiştim. Yemek eğlenceli muhabbetler eşliğinde bittiğinde Kakashi, Sasuke'yi kenara çekip bir şeyler söylemişti.

"Ben Naruto ve Sakura'yı eve bırakabilirim,"

Kakashi'ye seslenirken gideceğimizi belirttim. "Ouka-chan bende sizinle geliyorum," İruka beraberimizde gelirken Naruto yol boyunca gürültü yapmış ve Kiba'yı nasıl yendiğini anlatmıştı. Sakura'da sürekli onu susutrmaya çalışıyordu.

"İki çocuk gerçekten çok enerjk değil mi?" Başımı sallarken arkalarından onları izledim. "Fazlasıyla öyleler."

"Fakat Ouka-chan iyi misin? Bugün seni solgun gördüm."

Dear Kakashi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin