3. Hokage bizi bir araya toplamıştı. Neler olduğunu merak edyordum. Fakat çok geçmeden sebebi belli olmuştu. Orichimaru kendisini göstermişti. Onun üç efsanevi Juninglerden birisi olduğunu hatılıyorum fakat zaman geçtikçe ölümsüzlüğe olan açlığı yüzünden yasak deneyler yapmaya başlamış ve bir çok kişiyi öldürmüştü.
Jiriaya Sensei yıllar boyunca onu geri getirmek için çalıştığını duydum. Fakat zatn kötü yola düşmüş birisi bir daha iyi olabilir miydi? "Orichimaru çok güçlü bir ninja. Tek başına küçük bir ülkeyi yok edebilecek güçlükte. Ona çok dikkat etmeliyiz. Kendisini gösterdiğine göre yakın zamanda otaya çıkacaktır."
O, gölgelerde yaşayan bir ninjaydı. Ve deneyleri, yeni jutsuları ile gerçekten güçlü bir ninjaydı. Onun ölmesi ise çok da zor bir şeydi. Sürekli kendisini yenilyip durması bile yetiyordu. 3. Hokage'nin başında bulundu ihtiyarların toplantısında yeni görev onun yerini bulmaktı.
Peki her yerde olabilecek bu adamı nasıl bulabilecektik? Toplantı odasından çıkarken dern düşüncelere girmiştim. Bir gün bile sakin bir zaman geçiremiyorduk.
Onu arama görevine beni dahil etmemişt 3. Hokage. Onun yerine köy dışına gitmem için bir görev sunmuştu. Görevde bir yerden başka bir yere gidecek olan zengin biradamı korumaktı. Bu görev neredeyse bir haftaık bir görevdi. Bunun için hazırlıklarımı tamamlamak için evime yola koyuldum. Bir hafta boyunca ne Kakashi'yi ne de Naruto'yu görebilecektim. İkisi ile vedalaşmam gerekiyordu.
Saitama ve Yuri adından iki ninja bana eşlik edeceklerdi. Onlar birlikte çıkacacağım ilk görevdi bu belki. Köyün giriş kapısında bir saat içerisinde buluşmaya söz vermiştik. Yanıma önemli eşyalarımı aldıktan sonra Naruto'nun nerede olduğunu bulmaya çalıştım. Şu an Jiriaya Sensei ile çalışıyor olmaları gerekiyordu.
Ormanın içinde ilerledim. Naruto'nun çakrası sürekli dengesizleşiyordu. Bu onun hızlı bir şekilde çalıştığını gösteriyordu. Onları bulduğumda seslendim. "Naruto, Jiriaya Sensei!"
"Haa! Ouka abla!" Koşarak yanıma geldi Naruto. "Ouka abla neden buraya geldin?"
"Bir göreve çıkacağım. Seninle görüşmek istedim Naruto,"
Naruto'nun yüzü aydınlandı. "Ben de, ben de göreve gitmek istiyorum!" Saçlarını karıştırdım iki elini umruk yapıp heyecanlanan Naruto'nun. "Şimdilik chuning sınavlarına çalışman gerek. Jiriaya Sensei'den iyi şeyler öğrenmen gerek, anlaşıldı mı?"
Elini alnına yerleştirip selam verdi. "Peki, anlaşıldı Ouka abla," Saçını tekrar karıştırdım ve Jiraya Sensei'ye baktım. "Sensei o sana emanet."
"Gözün arkada kalmasın Ouka-chan onunla iyi ilgileneceğim." Ona güveniyordum. Sapık olsa bile fazlasıyla güvenili bir ninjaydı. Gülümsedim. Naruto'ya dönüp "Onun sapıklık yapmasına izin verme! Özellikle gizlice kadınlar hamamını izlemesin Naruto,"
Naruto kocaman gülümsedi. "Merak etme Ouka abla. Ero-sennin bir kez bile sapıklık yapamayacak. Ehee..." Gülümsedim. Yanlarından ayrılırken Kakashi'nin ne yaptığını merak ettim. Onun yanına uğrayabilir miydim? Gitmeye yarım saat kadar bir süre kalmıştı. Sanırım geç kalabilirdim. Bu yüzden yönümü diğer ninjalarla buluşma noktama çevirdim.
Giriş kapısına yaklaştığımda birsinin bana seslendiğini duydum. Çalılıkların arasında gizlenen bir enerji hissediyodum. Yönümü oraya çevirdiğimde istemsizce tebessüm oluştu yüzümde. "Oi... Ouka bana uğramadan mı gidecektin?"
Kakashi'nin sesini duyunca gülümsemeden edemedim. "Fazla zamanım kalmadı," diye açıklama getirdim. Omuzlarımdan tuttu ve bana uzunca baktı. "Kendine dikkat et. İçinde ki güçü saklanamana gerek yok." Başımı sallayıp onu onayladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Kakashi (+18)
Fanfiction***Bu hikaye Naruto animesi evrenin içerisinde geçmektedir. Eğer Naruto animesinde olsaydım neler olurdu? Hikaye anime ile birlikte ilerlemektedir.*** Omuzlarında duran ellerimi düşünmeden uzattım ve yüzünü kapatan maskeyi aralarken gözlerimi kapatt...