Bölüm21 Yeni Bir Giriş

1K 140 2
                                    

Bu gün okula erken değil geç girmeye karar verdim. Yeni görünümüm ve eskisi arasındaki fark ağız uçuklatıcı.

Ben gerçek görünümümü bilsem de saçlardan anlamadığım ve makyaj malzemem olmadığı için böyle kalmıştım.

Kılık değiştirmek için üst seviye makyaj bilgisine sahibim. Bu temel derslerimizdendi.

Okula girdim ve panonun etrafindaki kalabalığa baktım. Beni görenler hem şaşırdı hem de yol açtılar. Tabloya yaklaştım ve numarama baktım.

İkinci olmuşum. Toplamda iki yanlışım var ve birincinin bir yanlışı var.

Bence güzel bir sonuç sonra Estelle'in adını aramaya başladım. 10... Pfft. Demek ben ilk ona girince geri düştü. Bu gerçekten komik.

Ben ayrılmak üzereyken bir ses duydum.

-Katherine daha Estelle'in notuna bakmadan ayrılma.

Bu ses Megan'a aitti. Yanında Estelle vardı.

İlerlediler ve tabloya baktılar.

-Yine ilk ona girmişsin!

-Haha. Abartılacak bir şey değil. Gerçi boyun düşmüş...

-Öyle deme bakalım sen ne yapmışsın!?

Listenin en altından bakmaya başladı ama Estelle'e geldiğinde bile ben ortada yoktum.

-Yoksa sınava girmedin mi?

-Yukarı çık Megan.

Ona seslendim.

Yukarı baktı ve gözlerine inanamıyormuş gibi bana döndü.

-Se..sen nasıl?

Estelle de artık yüzünden o yapay gülümsemesini silmişti.

-Sen..sen kopya çekmiş olmalısın!

Megan'ı umursamadan Estelle'e yürüdüm.

-Öyleyse sayın okul idolü sözünüzü tutun ve zeki olmadığınızı itiraf ettikten sonra okuldan ayrılın.

-Katherine sen ne diyorsun o sadece bir şakaydı.

-Şaka? Neden sadece şahitlerimize sormuyoruz. Hatta bir video bile olmalı.

O anda Estelle'in rengi attı.

-Ha.. hayır bunu yapamam.

Megan dayanamayıp araya atladı.

-Sen çok kötü kalpli birisin nasıl olur da onu böyle zorlayabilirsin!?

-Kötü mü! Bana gelip bulaşan sizsiniz ve okuldan atılma fikri de sizden çıktı peki nasıl kötü olan ben olabilirim?

Estelle timsah gözyaşları akıtmaya başladı.

Bu gerçekten iyi bir oyunculuk alkışlamak istiyorum.

-Hey sözünü tutacak mısın?

-Ama okuldan ayrılamam ben...hick..hick

-O zaman neden böyle bir iddiaya girdin ki?

-Ben sadece...

-Benim yenemeyeceğimi düşündün. Ama şimdi kaybettin.

-Katherine lütfen başka herhangi birşey yapabilirim.

-Emin misin? Bunu sen söylüyorsun.

-Evet. Gerçekten.(Estelle)

-Estelle! (Megan)

Neden bu ikisini ayırmıyorum?

-O zaman ikiniz birbirinize elli tokat atın. Hafif artıklarınızın yerine ben de bir tane vururum.

-Ama bu çok ağır! (Estelle)

-Öyleyse okuldan ayrılmalıyısın gibi görünüyor.

-Sen...!(Estelle)

-Ben niye tokat yemeliyim ben iddiada bile yoktum! (Megan)

-Ama ikiniz arkadaş değil misiniz?

-Ama...(Megan)

Estelle Megan'a şaşkınlıkla baktı.

-Hadi karar verin. Ya okuldan gideceksin ya da elli tokat.

Estelle Megan'a döndü.

Çok kişi izlediğinden Megan kabul etti.

-İyi ses çıktığından emin olun yoksa ben kendim bundan emin olurum.

Böylece birbirlerine sırayla vurmaya başladılar. Haha bu çok eğlenceli.

Dersin başlamasına daha vardı yani rahat rahat birbirlerine tokat atmalarını izledim.

Bir süre sonra ikisinin de yanakları şişmeye başladı.

-Hadi ama kızlar giderek yumuşuyorsunuz yoksa ben mi vurayim istersiniz?

Bir kez daha hızlandılar. Onlara kendim vurmamamın bir nedeni var. Onlara kesinlikle fiziksel şiddet uygulamadığımı kanıtlamak.

Elli olduğunda ikiside kızarmış ve hafif şişmiş yanaklarıyla bana döndüler.

-Yetti mi!?(Megan)

-Sana bunu ödeyeceğim Katherine sadece bekle!(Estelle)

Demek sonunda masken düştü ha. İnsanlar neler olup bittiğini keyifle izliyordu.

Devam edin ve izleyin. Sonra dedikodular yayın. Böylece zirvede olacağım ve böyleleriyle uğraşmayacağım.

Bu arada birinci olan çocuk kim? Listeye baktım. Leroy adlı bir çocuktu.

Kalabalık dağıldıktan sonra Axel'in bana doğru yürüdüğünü gördüm.

-Ustaa çok havalıydın! Ama nasıl o kadar yüksek aldın?

-Çalışarak.

-...

-Bu arada bu Leroy tam olarak kim?

-O mu? O çocuk yeni geldi çok zengin olduklarını duydum.

-Peki neden bu zenginler hep buraya geliyor?

-Öncekini bilmiyorum ama sanırım bu aile burada bir fabrika açmayı planlıyor.

-Anldım.

Leroy... Leroy... Tanıdık bir isim. Aklımda Leroy isimli kişiler dolaşmaya başladı. Ve en sonunda birinde durdu.

Ölmüş olman çok yazık dostum. Keşke o zaman değerini anlasaydım.

________
Yazar:Villainesssss

Dün bölüm yazarken uyuyakalmışım... O nedenle atamadım. Neyse iyi okumalar.


Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin