Gerekli bililer bende olduğuna göre herşey çok daha kolay olacak. Dedektif bir şekilde Phoenix ile dövüşürken bana bur flash disk verdi.
Bilgisayarıma takmak riskli beni takip etmek için kullanabilir. Bende bu yüzden Phoenix'in bilgisayarına taktım.
Tamam... bunu bilmesine gerek yok. Bilgiler oldukça ilgi çekiciydi. Dedektif sonraki hamlemi önceki konuşmadan tahmin etmiş olmalı.
Bu kadar şeyi önceden hazırlamak kolay değil.
Benim için önemli olan rakip aileyle ilgili olanlar. Güzel bir kaç tanesini seçip bilgisayarımı açtım.
Şimdi sıra Leroy'un babasına yeni yutturmak.
Onu bu kasabada bir yere çağıramam çünkü buraya adam yerleştirmesi kolay olur. Bunun yerine onu eski villalarımdan birinin konumuna göndermeye karar verdim.
Dediğim gibi dünyanın bir çok yerinde birçok villam ve dairem var. Çoğunu belirli bir kişi daha biliyor ama elbette sadece benim bildiğim özel yerler de var.
Şuan ki yer çok uzun süredir boş olan bir villa. Tabi buraya pek yakın değil. S şehrinde yer alıyor.
Buraya biraz uzak ama uçakla hızlıca ulaşabilirsiniz. Tabi oradan da villaya biraz mesafe var ama...
Mesajda bir kaç bilgiden bahsettim ve ondan bir hafta sonra saat akşam onda belirlenen yerde olması gerektiğini belirttim.
Bilgiler ve vadedilen saklı bilgiler doğru olduğundan tereddüt etmeden geleceğinden eminim ona yalnız gelmesini söylediysem de bunun olmayacağını biliyorum.
O yüzden oraya önceden gidip güvenlik sistemi ve kameraları active etmem lazım.
S Şehrindeki villaya süredir gitmememin bir nedeni var. Bu şehir... Bu şehir ilk gerçek görevimi aldığım yer.
İlk cinayetetim olduğu söylenemesede ilk kez doğrudan birini öldürdüğüm ve bundan para kazandığım yer.
Doğrusu ilk başta ben bile kendimden iğrenmiştim ama yaşamak gerekiyor. Bilirsiniz ölüm karanlık ondan korkarız vesaire vesaire.
Bir ton saçmalığın içinde sadece sefa içinde yaşamak için ölmeyi istemiyoruz.
Karşıdaki kişi den bir yanıt geldi. Zamanında parayla birlikte orada olacağını bildiriyordu.
Para olayı onu bizim para için ona bilgi satmaya çalışan kişiler olduğumuza inandırmak için dedim. Böylece biraz daha rahat bir şekilde gelebilir.
Hayatının son yolculuğuna.
________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
ActionYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...