Bölüm40 Oyunun İkinci Perdesi

831 113 5
                                    

Biz arabaya atlayıp çıktık. Ama tabi ki yok üzerinde bir sürü araba değiştik.

-Khalid kayıtlar halledildi mi?

-Evet. Bunu ikinci kez sorduğunum farkındasın değil mi?

-Emin olmak iyidir. Biliyorsun basit bir kişiyi öldürmedik.

-Tabi tabi. Senin için sadece başka bir hedef.

-Ama sende bu suçu tereddüt etmeden örttün. Demekki bu işlere o kadar da Uzel değilsin.

Khalid sessiz kalırken karşımda oturan adam konuştu.

-Ahem.

-Ahh üzgünüm senin burada olduğunu unuttum.

-Konuştuğun kişi kim?

-Sadece bir arkadaş.

-...

-...

Sonra arabaya tekrar sessizlik indi.
Sonra Khalid tekrar konuştu.

-İstediğin gibi canlı yayın başlatıyorum. Tabletini aç. Ölü keşfedildi.

Hemen tableti çıkardım ve görüntüyü açtım.

Herkes telaş içindeydi. İlk yapılacak şey kimlerin içeri girdiği ve orada şuan kimlerin mevcut olduğudur.

Eğer sadece bir suikastçi ölseydi herkes işine devam ederdi. Ama bu kişi örgütün veliahtlarından biriydi.

Öncelikle yeni gelenler şunu düşünecek. O deneyimli ve sürekli yüceltilen kişi bile ölüyor öyleyse benim bir şansım var mı?

Diğerleri o yer için kapışacak. Bu süreçte örgüt içi ölümler artacak. Yüksektekiler bunu kimin yaptığını araştıracak ama kimseyi bulamayınca niteliksiz olarak görülecekler.

Ama bu olay kolayca kontrol altına alınacaktır ne olursa olsun geçmişi olan bir örgüt. Ama bu olaylar bir kaç defa yaşanırsa onları hiç bir şey kurtaramaz.

Bir sonraki hedefimiz daha belli değil onu gelecekte planlayacağız.

Video da herkesin davetiyesi ve yüzü Kontrol ediliyordu. Güvenlik odasının kamerasında ise üsttekiler ve Kickstart vardı.

Bir süre kamera kayıtlarına baktılar ve ancak sonra bir boşluk olduğunu farkettikler.

Heh.

-Khlaid iyi iş çıkardın.

-Söylemene gerek yok.

Biraz narsistik bir kişiliğe sahip ama iyi olduğu doğru.

Bir yerden sonra tableti kenara bıraktık.

-Nereye gidiyoruz? Artık otele dönmeliyim.

-Bu gece dönmeyin her şeye karşı.

-Ne yapmalıyım?

-Onun yerine benim sahipliğini yaptığım bir otele gidiyoruz.

-Olmaz beni otelime götürün.

-Neden?

-Bana güvenmeyen tarafın sadece sen olduğunu mu sandın. Benim de sana güvenmem için hiç bir neden yok.

-Haklısın. O zaman şimdi başlayabiliriz.

-?

-Bana yüzünüzü gösterin.

-Neden yüzüme bu kadar takıldınız?

-Karşımda duran insanın yüzünü bilmek istemem normal.

-Öyleyse sizde bana isminizi söyleyin.

-Olmaz.

Bu konuşma da ne!? Çok can sıkıcı.

Maskemi çıkardım.

-Düşündüğüm gibi.

-?

-Sizi ilk gördüğümde de böyle hissettim. Sen çok...çok... gençsin.

-Ahh neden herkes buna takılıyor.

-Çünkü Slayer yaşlı.

-! Ben yaşlı değilim! İnsanlar arkamdan böyle mi konuşuyor. Korkunç.

-En azından o bir ergen değil.

-Hey sen kime ergen diyorsun!?

-Sen gerçekten kimsin? Yüzünde estetik olmadığın belli. O zaman tek bir sonuç kalıyor...

Tüm öldürücü niyetimle kravatından tutup yukarı çektim. İfafesiz bir yüzle karşımda oturmaya devam etti.

Sonraki saniye bacağımdaki hançer onun boğazındaydı.

Bir saniyelik şaşkınlıktan sonra eski ifadesiz suratıyla.

-Sanırım yanıldım.

Dedi. Gece sessizlik içinde bitti. Sıra son sahnede. Burada yaptığımız eylemlerin sonucunu görüyoruz. Ve karşı tarafın hamlesini bekliyoruz.

Bizi bulup bize saldıracaklar mı yoksa bir sonraki saldırıya kadar sessiz mi kalacaklar?

_______
Yazar:Villainesssss



Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin