Hall otel ülkenin en büyüklerinden beş yıldızlı bir otel. Buraya sadece belirli zenginler girebiliyor.
Ama sadece vip olanlar buranın asıl amacını biliyor. Daha önce başka bir şubesinde bulunduğumdan biliyorum.
Bu otel özellikle yer altı örgütleriyle bağlantılı. Ama yer altı kralının burayla ilgisi yok. Gerçi burayı ele geçirmeye çalışmıyor değil.
Burası bizim gibi örgütlerin toplandığı nadir mekanlardan.
Bu oteli hacklemek kolay değil. Güvenlik en üst düzeyde yani ben bile başaramayabilirim. Bana yardım edecek biri lazım.
Hmm. Neden başka bir hackerden yardım istemiyorum? İsimsiz bir hacker var.
Hatırladığım kadarıyla nadir olarak biri için çalışıyor. Piyasada onu tanıyan çok az kişi var.
Ben bir kez onun kimliğini bulmak üzere bir görev almıştım. Ama reddettim.
Çünkü ben bile onun gibi birini boş yere karşıma almam. Ya banka hesaplarıma saldırırsa. Sonra boşu boşuna iş çıkacak.
Neyse şimdi onu bulmalıyım. Bana bir bilgisayar lazım. Daha çok geç olmadı.
Hemen dışarı çıkıp ilk elektronik alet satan yere girdim.Sonra en pahalı bilgisayarı alıp çıktım. Otele geri döndüğümde ilk yaptığım şey internete bağlanmak için Leroy'un mobil veri şifresini kırmaktı.
Ona gidip soramam benle dalga geçer.
Hem internete bağlanacak cihazım olmadığını da biliyor.Adı olmayan hacker arkadaşımızında kendi gizli sitesi var. Ona ulaşmak kolay değil.
Uzun uğraşlardan sonra sonunda ona ulaştım!
Ee peki nasıl başlamalıyım?
-Merhaba, bir iş teklifim var. Ama bunu sadece sen yapabilirsin.
İlk başta cevap gelmedi. Sanırım ilgisini çekmedi.
Ya da beni araştırıyor!
-Şuan bilgisayar sistemime saldıran sen olmalısın. Senden önce sana kim olduğumu söyleyeyim. Ben 'Slayer'.
Bir saniye daha geç kalsaydım bilgisayar çökecekmiş gibi hissediyorum.
-Haa o öldü buna inanacağımımı sandın?
-Öyle mi? Ama ben hayattayım.
-Kanıtla.
-Sana bunu şuan kanıtlayamam ama beni dinle. Kickstart beni arkamdan bıçakladı beş gün sonra Hall otelinde olan toplantıya sızacağım teknik adam lazım.
-Peki sana neden güvenmeliyim?
-Zorunda değilsin ama bilirsin bana boşuna bir numara denmiyordu.
-Bu bir tehdit mi?
-Mmm. Hayır daha çok bir hatırlatma.
-Benden tam olarak ne istediğinizi söyleyin.
-Kameralara sız. Sonra ben içerideyken beni diğerlerinin hareketleri hakkında bilgilendir.
-Tek başına ne yapabilirsin ki? Orada onlarca suikastçı olacak.
-Tek olduğumu kim söyledi?
-?
-Yer altı kralını ayarlamaya çalışıyorum.
-!
-Şimdi var mısın Yok musun?
-O zaman maaşımı konuşalım.
Güzel bir anlaşmadan sonra kendimi son yıllarındaki Osmanlı gibi hissetmeye başladım.
O çocuk veya herneyse iyi bir pazarlıkçı. Teknik yardım düşündüğünüzden daha önemli.
Tüm kameraları izleyen biri hareketli hedefleri takip edip size haber verir. Zor durumları önler ve olası çatışmadan kaçınmayı sağlar.
Bu iş hallolduğuna göre uyuyalım. Böylece küçük yeni bir oyuncak alabilirim.
Sabah olduğunda kahvaltımı yaptım çantamı hazırladım ve okula gitm... Ahem.
Banche'nin arabasına arka kapıdan gittim. Özellikle gösterişsiz bir araba seçmesini söyledim. Ama bu...
Ahh neyse çok takılmamak lazım. Arabaya atladım ve yola çıktık.
Gideceğimiz yer benim kurduğum bir dükkan. İçeri girdik ve direk olarak kesinlikle normal olan kafenin arka odasındaki kitaplıktan gizli bir odaya girdik.
Shhh. Kimsenin bunu hatırlamasına gerek yok.
Bu oda silahlarla dolu. Hançerlerden tutun makinalı silahlara. Bu tabanca mesela. Baretta92FS. 7.65 mm'lik mermilerle ahh!
Bir kemer seçtim ve belime taktım sonrada altı mermili tabancamı aldım.
Ayak bileğim için bir hançer güzel gider. Şu küçük olan hoş görünüyor.
Özellikle tutma yerine yakın yerlerde bulunan tırtıklı bölüm... Ahh mükemmel bir işçilik!Sırada ana yemek var. Biraz daha ağır bir şeye ne dersin?
1997 yapımı HK.G36. Fena değil ama bana daha kullanışlı bir şey lazım meselaa umm mesela Alman yapımı MP5A2. Evet bu olur.
Burayı özlemişim. Silahların kokusu ve o parlak metallerin ışıltısı. Şimdi sırada kulaklık ve maske olayı var.
Kulaklıkları Banche hallederken ben de peruk seçtik. Maskeye gerek yok makyaj yaparım.
Her şey bittiğinde mekanı incelemek için ayrılmaya karar verdik.
Bir kaç gün keşif yapacağız. Sonra parti günü gelecek. Heh~ çok hoş geliyor kulağa.
________
Yazar:VillainesssssBu saat 4:30'da kalkmak zorunda olan arkadaşımız için. Saat 2:30 olsa da sadece üç saatim kalmış olsada en kötü derste uyurum. Hehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
AçãoYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...